۱ شهریور ۱۴۰۲، ۶:۱۱
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85207453
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر اوقاف فلسطین: رژیم صهیونیستی درصدد سلطه کامل بر مسجد الاقصی است

تهران-ایرنا- «حاتم البکری» وزیر اوقاف فلسطین سه‌شنبه شب گفت که اسراییل از سال ۱۹۶۹ مسجد الاقصی را ترک نکرده و از آن زمان برای سلطه کامل بر آن تلاش می‌کند.

به گزارش ایرنا، البکری در گفت وگوی ویژه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت که آتش زدن مسجد الاقصی آغازی بر نبرد پیرامون آن بوده که این جنگ نه تنها ادامه دارد و شعله ور است، بلکه در این روزها به صورت گسترده بر آتش آن افزوده شده است.

وی هدف رژیم صهیونیستی را از این اقدامات سلطه جامع بر این ضریح مقدس و الحاق آن به معبد ادعایی داوود دانسته است.

البکری افزود که پس از گذشت ۵۴ سال از جنایت صهیونیست‌ها در آتش زدن مسجد الاقصی، همچنان اشغالگران از طریق تقسیم زمانی و مکانی تا به امروز مرتکب جنایت‌ می‌شوند و محدودیت‌هایی را برای نمازگزاران و نگهبانان اعمال کرده و دادگاه‌های اسرائیل دستورالعمل جلوگیری از ورود به مسجد الاقصی را صادر می‌کنند.

وزیر اوقاف فلسطین افزود: این جنگ که تا به امروز ادامه دارد و شعله آن خاموش نشده است، فلسطینی‌ها، عرب‌ها و مسلمانان با قدرت در مقام مقابله با صهیونیست‌ها بر آمدند و از تمام امکان خود برای روریارویی با این اقدامات صهیونیستی و ممانعت از دستیابی آنها به اهداف خود استفاده می‌کنند.

البکری گفت که ملت فلسطین به عادلانه بودن آرمان خود باور راستین دارد و برای حفظ قدسیت مسجد الاقصی و با وجود تمام تلاش‌هایی که صهیونیست‌ها برای یهودی سازی آن انجام داده‌اند، از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha