تولیدکنندگان داخلی ۸۰درصد کالاهای مورد نیاز شرکت نفت گچساران را تامین می کند

گچساران- ایرنا- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: ۸۰ درصد از کالاهای مورد نیاز این شرکت از سوی شرکت های دانش بنیان‌ داخلی تولید که نشان می دهد این صنعت به جوانان نخبه کشور اعتماد دارد.

غلامرضا کمالی روز چهار شنبه در نشست باشورای شهر و شهردار دوگنبدان افزود: بیش از یکهزار و ۳۰۰ قلم انواع کالای مورد نیاز این شرکت از ابتدای سالجاری تاکنون باهدف حمایت از تولید داخلی، از سوی تولیدکنندگان و سازندگان داخلی ساخته شده و در اختیار بخش های مختلف قرار گرفته است.

وی بیان کرد: شرکت نفت و گاز گچساران دومین تولیدکننده نفت خام صادراتی در کشور است و تأسیسات نفتی این شرکت در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر و فارس قرار دارد.

کمالی با بیان اینکه ۵۱ تاسیسات نفت و گاز این شرکت نیاز به رسیدگی های جدی دارند، گفت: این شرکت دارای ۱۰ واحد بهره برداری، ۱۰ واحد تقویت و تزریق فشار گاز، سه پالایشگاه گاز و گاز مایع، پنج واحد نمک زدایی و بیش از هفت هزار و ۸۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال نفت است که نگهداری از این تاسیسات با محدودیت های که دشمنان ایجاد کرده اند کار ساده ای نیست.

وی با بیان اینکه ۶۵۰ هزار بشکه نفت روزانه در گچساران تولید می شود ابراز کرد: در قالب مسئولیت های اجتماعی امسال این شرکت در مهار ۱۱۰ فقره آتش سوزی فعالیت داشته است.

هزینه ۲ هزارو۳۳۰ میلیارد ریالی شرکت نفت در بخش ورزش و فضای سبز

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ابراز کرد: این شرکت یکهزار و ۱۷۰ میلیارد ریال در حوزه فضای سبز و یکهزار و ۱۶۰ میلیارد ریال در حوزه ورزش منطقه در سال گذشته هزینه کرد.

کمالی با بیان اینکه از محل مسئولیت های اجتماعی اقدامات مهمی در این شهرستان انجام شده است ،گفت: این شرکت بیش از یکهزارو ۸۰۰ درخواست در زمینه مسئولیت های اجتماعی از سال گذشته تاکنون انجام داده که در این راستا بیش از یکهزارو ۲۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

کمالی با بیان اینکه با ۲۵۰ میلیارد ریال نمی توان در شهر دوگنبدان کار عمرانی کرد فگفت: این شرکت در حد توان در حوزه مسئولیت های اجتماعی و ماشین آلات به شهرداری دوگنبدان برای توسعه عمران شهری همکاری خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ابراز کرد: ۱۳۰ میلیارد ریال ماهانه هزینه نگهداری و تعمیر خطوط لوله آب این شرکت است.

تولیدکنندگان داخلی ۸۰درصد کالاهای مورد نیاز شرکت نفت گچساران را تامین می کند

کمالی ابراز کرد: بیش از ۲ هزار و ۲۰۰میلیارد ریال برای اجرای طرح های مسئولیت های اجتماعی نفت در سفر دوم استانی ریاست جمهور به گچساران اختصاص یافت.

رئیس شورای شهر دوگنبدان: املاک شرکت نفت گچساران سند دار شود

رئیس شورای شهر دوگنبدان در این نشست گفت: املاک شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران باید سندار دار و در این راستا نیز عوارضی نیز به شهرداری دوگنبدان‌ پرداخت کنند.

محمدعلی کرمی‌فرد بیان کرد: شوراها می توانند با تعامل با دستگاه های اجرایی پیشنهادات خود را در راستای توسعه طرح های عمران شهری مطرح و عملی کنند.

تولیدکنندگان داخلی ۸۰درصد کالاهای مورد نیاز شرکت نفت گچساران را تامین می کند

وی بیان کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تاکنون اقدامام ارزنده ای در زمینه رفع محرومیت و توسعه همه جانبه شهرستان در قالب طرح های مسئولیت های اجتماعی انجام داده است.

کرمی‌فرد ابراز کرد: انتظار می رود شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در اجرا و تکمیل های طرح های عمران شهری دوگنبدان از جمله اتصال بلوار پناهپور به آبگرمو و بلوار نفت (بلوار ضلع شمالی شهر دوگنبدان) در قالب مسئولیت های اجتماعی همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

شهردار: اعتبارات عمران شهر دوگنبدان جوابگو نیازهای نیست

شهردار دوگنبدان نیز گفت: اعتبارات عمرانی شهرداری دوگنبدان محدود بوده و جوابگوی نیازهای این شهر نیست.

رضا قشقایی ابراز کرد: با توجه به اینکه ۸۵ درصد جمعیت شهرستان گچساران در شهر ساکن هستند شهرداری این شهرستان در زمینه تامین اعتبارات نیازمند نگاه ویژه ای است.

وی افزود: تاکنون پروژه مشترک بین نفت و شهرداری در قالب مسئولیت های اجتماعی منعقد نشده و انتظار می ورد نگاه ویژه ای در حوزه مدیریت شهری داشته باشید.

قشقایی اظهار کرد: در حوزه آلایندگی نیز دوگنبدان تحت تاثیر صنایع پیرامون خود می باشد و در اعتبارات اختصاص یافته در این‌ حوزه باید در بخش های فضای سبز حمل و نقل و خدمات شهری هزینه شود.

در این نشست از مسئولین صنعت نفت گچساران به دلیل همکاری با شهرداری دوگنبدان در بخش های مختلف تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha