افتتاح هشت شعبه جدید بازار مشترک کوثر در کشور تا پایان سال

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت بازرگانی تحفه از راه‌اندازی غرفه بامک برای عرضه محصولات سازمان اقتصادی کوثر و خدمت رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در فروشگاه مرکزی اتکا از ابتدای شهریور و در هفته دولت و افتتاح هشت شعبه جدید بازار مشترک کوثر (بامک) در استان‌های مختلف تا پایان امسال خبر داد.

محمد شمسی پور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در دو ماه گذشته چندین پیشنهاد مکتوب از استان های مختلف نظیر البرز، قم، زنجان، گلستان، مازندران و تعدادی دیگر برای پذیرش نمایندگی فروشگاه بامک دریافت کرده ایم که پیش بینی می کنیم به شرط فراهم بودن زمینه های لازم و همکاری مسئولان استانی تا پایان سال شاهد افتتاح هشت فروشگاه بامک در استان های مختلف باشیم.

وی بازار مشترک کوثر را ایده انقلابی مدیران سازمان اقتصادی کوثر برای حرکت بر مدار مردمی سازی اقتصاد خواند و افزود: هدف بامک، تلاش برای رشد معیشت جامعه ایثارگری با ویژگی تغییر ذهنیت آنها نسبت به خدمات بنگاه های اقتصادی است البته راه اندازی هر بنگاه اقتصادی و توسعه کیفی خدمات آن زمان بر بوده و با کمبودهایی روبرو می شود اما امروزه و پس از ۶ ماه از افتتاح بامک می‌توان گفت این بازار روی ریل توسعه قرار گرفته است.

ارسال مرغ کیلویی ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومانی به منازل خانواده شهدا و ایثارگران

مدیرعامل شرکت بازرگانی تحفه بیان کرد: در دو ماه گذشته به جز خریدهای حضوری به صورت آزمایشی و به دور از هرگونه تبلیغ نزدیک به چهار هزار مورد ارسال موفق محصولات خریداری شده از فروشگاه به درب منزل خانواده های شهدا و ایثارگران انجام شده است. برای نمونه، در حالیکه که قیمت هر کیلو مرغ در بازار آزاد تقریبا به کیلویی یکصد هزار تومان رسید ما برای خانواده های شهدا با نرخ کیلویی ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان به درب منازل ارسال کرده ایم.

شمسی پور افزود: خرید از بامک برای عموم آزاد است و در این مدت حدود پنج هزار مورد ارسال به درب خانه خانواده هایی غیر از جامعه هدف بنیاد شهید نیز صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه فراگیری امور موتوری و لجستیک کالا به درب منزل با توجه به فراوانی و پراکندگی جامعه هدف، کار بسیار سختی است، گفت: بعضی از اجناس مانند گوشت مرغ بسیار زود فاسد می شوند اما سعی می شود تا اجناس سفارش داده شده خیلی سریع به آدرس مورد نظر ارسال شود و طبق نظرسنجی انجام شده رضایتمندی خانواده‌ها از ارسال خرید به درب خانه آنها بالای ۹۰ درصد بوده است. همچنین روزانه ۱۵۰ ارسال درب منزل انجام می گیرد که با توسعه امور لجستیکی در آینده نزدیک می توان این تعداد را افزایش داد.

بامک کارت، تسهیل گر در خرید

مدیرعامل شرکت بازرگانی تحفه درباره بروزرسانی پایگاه اینترنتی بامک اظهار داشت: سایت و سامانه خرید و فروش اینترنتی که در ابتدای راه اندازی نواقصی داشت، کاملا بروز رسانی و فعال شده و امروزه مراجعات خوبی از طریق سایت انجام می شود که البته به مرور زمان و معرفی بیشتر بامک، قطعاً رجوع به سایت هم افزایش می یابد.

شمسی پور افزود: با همکاری بانک دی طرح بامک کارت در دستور بررسی و مطالعه قرار دارد تا بتوان در آینده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با بامک کارت نه تنها از فروشگاه های زنجیره ای بامک بلکه از تمام فروشگاه‌های بزرگ و حتی فروشگاه‌های محلی خرید کنند.

وی ادامه داد: اولویت کالایی فروشگاه‌های بامک به محصولات شرکت های تابعه سازمان اقتصادی کوثر از جمله کالاهای پروتئینی مانند: گوشت قرمز و گوشت مرغ و تخم مرغ، روغن، لبنیات و محصولات کنسروی شامل رب گوجه فرنگی و بزودی تلویزیون های شهاب و انواع لامپ های روشنایی است اما محصول های دیگر برندهای مهم هم در فروشگاه های بامک عرضه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha