۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰
کد خبر: 85207801
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سقوط پل راه آهن در هند ۱۷ کشته برجای گذاشت

۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰
کد خبر: 85207801
سقوط پل راه آهن در هند ۱۷ کشته برجای گذاشت

تهران-ایرنا- در حادثه سقوط بخشی از یک پل راه آهن در حال ساخت در مناطق کوهستانی ایالت میزورام در شرق هند که صبح امروز رخ داد، دست ۱۷ نفر از کارگران کشته شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از هندوستان تایمز، بیم آن می رود که چندین کارگر دیگر در زیر آوار گرفتار شده باشند. در زمان حادثه ۴۰ کارگر ساختمانی روی پل حضور داشتند.

یک افسر پلیس گفت: تاکنون هفده جسد از آوار بیرون کشیده شده است و چند تن دیگر هنوز مفقود هستند.

تیم امداد و نجات هم اکنون در حال انجام عملیات است.

«سابیاساچی ده» مدیر روابط عمومی راه آهن شمال شرق مرز هند (NFR) گفت: پلی که فروریخت بخشی از پروژه راه آهن هند برای اتصال تمام مراکز ایالتی در منطقه شمال شرقی بود که چند سالی است که در حال ساخت است، ما هنوز دلیل این حادثه و اینکه واقعاً چند نفر در هنگام وقوع در آن محدوده بوده اند، مشخص نیست.

این پل بر روی رودخانه کورونگ در حال ساخت است و بین ایستگاه های راه آهن بیرابی و سیرنگ قرار دارد. ارتفاع پایه پل ۱۰۴ متر است، ایستگاه راه‌آهن سیرنگ قرار است آخرین راه‌آهن قبل از رسیدن به مرکز میزورام باشد، پس از تکمیل، این پروژه آیزاول مرکز ایالت میزورام را به شبکه راه آهن ملی هند متصل می کند.

«زورامتانگا»، نخست وزیر ایالتی میزورام، از این حادثه در پلتفرم رسانه اجتماعی X (توئیتر سابق) ابراز تاسف کرد و گفت: امروز خط آهن در حال ساخت روی پل سیرنگ، نزدیک آیزاول فرو ریخت. حداقل ۱۵ کارگر جان باختند: عملیات نجات در حال انجام است. عمیقا از این فاجعه متأثر و متاسف هستم. من به همه خانواده های داغدار تسلیت می گویم و برای مجروحان شفای عاجل آرزو می کنم، و قدردان افراد زیادی برای کمک به عملیات نجات آمده اند، هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha