کرمانی‌مقدم: مشکل پرسپولیس با گذشت زمان حل نمی‌شود؛ کمبود بازیکن داریم

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکل اصلی تیم که باعث دور شدن از شرایط ایده‌آل شده، کمبود بازیکن است.

مرتضی کرمانی مقدم شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر اظهار کرد: ذوب‌آهن از تیم‌های خوب لیگ است. از طرف دیگر امسال هیچ رقیب آسانی نداریم و همه تیم‌ها دنبال پیروزی هستند. در بازی با ذوب هم مشخص بود آنها برای کسب امتیاز به آزادی آمده بودند و با یک امتیاز هم به اصفهان برگشتند.

وی در مورد عملکرد تیم پرسپولیس در سه بازی اول فصل گفت: درست است که دو بازی را بردیم اما باید قبول کنیم که این پرسپولیس از شرایط ایده‌آل فاصله دارد. تازه اول فصل است و می‌گویند به زمان نیاز داریم اما مشکل اصلی زمان و مکان نیست بلکه کمبود بازیکن است که باید برطرف شود و بازیکن بگیریم چون در خیلی از نقاط زمین کمبود بازیکن محسوس است.

پیشکسوت سرخپوشان ادامه داد: تا الان ۲ برد یک بر صفر به دست آوردیم اما همه می‌دانند که در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. در همین بازی با ذوب یک گل خوردیم. چه کسی را داشتیم که نتیجه را جبران کند؟ وقتی بازیکن گلزن نداریم و چشم‌مان برای گلزنی به مدافعان است، باید چه کنیم؟ واقعا به بازیکن به اصطلاح «کار در بیار» نیاز داریم. اگر گولسیانی هم نبود چه می‌کردیم؟

کرمانی‌مقدم: پرسپولیس از شرایط ایده‌آل فاصله دارد/ بازیکن می‌خواهیم

کرمانی‌مقدم درباره اینکه پرسپولیس در برخی خطوط مثل دروازه‌ و خط حمله بازیکن نگرفته اما اجازه جدایی به مهاجمان را داده است، گفت: نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ داد که هنوز بازیکن نگرفته و جایگزین نکردیم، به خیلی از بازیکنان اجازه جدایی داده شد؟! در خط دروازه می‌دانم یحیی به‌دنبال بازیکن است اما بهتر بود دروازه‌بان می‌گرفتیم و بعد به بازیکنی مثل گوهری اجازه جدایی داده می‌شد. از طرفی مهاجم هم می‌خواستیم اما دو مهاجمی که قرارداد داشتند از تیم رفتند آن هم در شرایطی که تنها یک بازیکن در خط حمله به تیم اضافه شده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بازیکن لازم داریم. بدون تعارف اگر در روزهای آینده بازیکن نگیریم به مشکل می‌خوریم. در خط حمله هنوز چیزی از شهاب زاهدی ندیدیم و نباید همه امیدمان به او باشد. نیاز به یک مهاجم تراز اول داریم تا دوباره پرسپولیسی را ببینیم که عملکردش برای هواداران دلگرم کننده است.

وی در مورد رقابت برای قهرمانی نیز افزود: قطعا نسبت به فصول قبل کار به مراتب سخت‌تر شده است. تیم‌ها به بازی‌هایی روی آوردند که فقط نتیجه بگیرند و امتیاز گرفتن از آنها سخت است. از طرفی تعداد تیم‌هایی که برای قهرمانی بسته شده‌اند هم زیاد است.

کرمانی‌مقدم: پرسپولیس از شرایط ایده‌آل فاصله دارد/ بازیکن می‌خواهیم

کرمانی مقدم در مورد قرعه دشوار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: رقیبان‌مان را ببینید که از چه بازیکنانی استفاده می‌کنند. با خط حمله بی‌بازیکن و نیمکت بدون دروازه‌بان چگونه می‌خواهیم مقابل آنها بایستیم؟! امکاناتی هم که نداریم. البته بازیکنان با غیرت کار می‌کنند اما امیدوارم تا آن بازی‌ها دیگر مهاجم جذب شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha