۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴
کد خبر: 85208129
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۸۸ طرح در  اسلامشهر آماده کلنگ زنی و افتتاح است

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار شهرستان اسلامشهر اعلام کرد: ۸۸ طرح در هفته دولت با ۴۲ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان طی هفته دولت آماده افتتاح و کلنگ زنی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین حبیبی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت افزود: با افتتاح این طرح ها ۲ هزار و ۴۱ فرصت شغلی ایجاد می شود.

وی اظهار داشت: ۸۴ طرح در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی، خدماتی، کشاورزی با سه هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گفته حبیبی، همچنین چهار طرح شامل ساخت ۲هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در طرح شهید همت در عدل آباد و ۷۷۴ واحد مسکونی در طرح شهید کلانتری در روستای ده عباس در قالب طرح نهضت ملی مسکن، احداث یک زمین چمن در چهاردانگه و ساخت زمین فوتبال ساحلی آپرین با ۳۹ هزار میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

این مسئول مهمترین طرح هایی که در طول هفته دولت افتتاح می شود را زیر گذر طالقانی(قطعه دوم کمربندی شمالی)، ساختمان اداری شهرداری منطقه ۵، ساختمان ناحیه خدمات شهری منطقه ۶، بهره برداری از دوربرگردان چهاردانگه، افتتاح خانه ورزش روستایی در قاسم آباد، ‌بهره برداری از یک واحد تولید محطولات گلخانه ای و چند طرح شبکه آبیاری و بهره برداری از طرح های اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف در نقاط مختلف شهرستان عنوان کرد.

فرماندار اسلامشهر این را هم گفت که بهره برداری از بهسازی و روکش آسفالت محورکانال نواب صفوی (جاده درختی) و روکش آسفالت محور ده عباس هم جزو طرح هایی است که این هفته افتتاح می شود.

حبیبی در بخشی از صحبت های خود به کارهای عقب مانده از ۱۰ الی ۱۲ سال پیش در اسلامشهر اشاره کرد و گفت: امروز بعد از دو سال از شروع بکار دولت مردمی همه انتظار دارند مشکلات حل و زودتر نتایج اقدامات و تلاش ها مشخص شود اما بدانید که از سال ۹۰ و همچنین در دولت قبل که دنیا ما را به چالش کشیده بود، در همه ابعاد و مسائل از پزشکی تا اقتصادی همه چیز را به تحریم ها و توافق هسته ای گره زده بودند.

وی افزود: به طور مثال بیمارستان اسلامشهر قریب به ۱۲ سال بود که خاک می خورد؛ برخی طرح های کشاورزی ما از سال ۸۷ دست نخورده و محل تجمع معتادان شده بود.

به گفته این مسئول، مقام معظم رهبری فرموده اند خیلی کارها نیازمند کار جهادی است و ما باید حتما جهادی کار کنیم اما باید اذعان کنیم در برخی سرانه ها با فاجعه روبرو هستیم اما عهد بستیم که فقط کار کنیم.

وی عطرافشانی مزار شهدا در روز پنجشنبه، سفر وزیر جهادکشاورزی به اسلامشهر روز جمعه ودیدار با خانواده دفاع مقدس، شنبه تجدید با آرمان های امام راحل را از دیگر برنامه های فرمانداری اسلامشهر در هفته دولت برشمرد.

حبیبی ادامه داد: امسال هفته دولت با ایام اربعین گره خورده و از این رو اعزام ارزان زائران به اربعین هم امسال با ۱۴۰ دستگاه اتوبوس از اسلامشهر به تدریج اعزام می شوند.

فرماندار اسلامشهر خاطرنشان کرد: پشتیبانی از موکب ها در تامین سوخت را داریم و هفت موکب مردمی اسلامشهر در نجف و کربلا برپا می شود؛ از سوی دیگر راهپیمایی جاماندگان اربعین هم در اسلامشهر خواهیم داشت.

به گفته حبیبی، امسال انتخابات داریم و به عنوان ستاد فرعی تهران کار را انجام خواهیم داشت؛ ۲۲ مهر هیات اجرایی ما کار را به طور جدی آغاز می کند و تا کنون هشت کمیته شکل گرفته است.

وی تاکید کرد: رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت چهار مولفه ای است که ما باید در انتخابات در نظر بگیریم و بکار ببندیم و با اقشار مختلف مردم باید برای این امر بزرگ جلسه داشته باشیم.

فرماندار اسلامشهر تامین آب آشامیدنی و قطع نشدن آب در طول تابستان را به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای این شهرستان برشمرد و از تلاش های آبفا در این زمینه گفت.

این مسئول اظهار امیدواری کرد که با تلاش های شبانه روزی و رصد چاه ها، اسلامشهر شهریور را بدون قطعی آب را سپری کند.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفردجمعیت ور جنوب غرب پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha