ظرفیت سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه تکمیل شد

ارومیه - ایرنا - ظرفیت سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه ۹۰ دقیقه مانده به زمان برگزاری مسابقه تیم‌های ملی ایران و پاکستان تکمیل شده و درهای سالن بسته شده و امکان ورود به سالن نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ورود تماشاگران به سالن برگزاری مسابقه تیم‌های ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و پاکستان از حدود ساعت ۱۵ سرعت بیشتری گرفت.

با نزدیک تر شدن به زمان دیدار ۲ تیم بیش از ۹۰ درصد سالن پر شد و هزاران تماشاگر مشتاق برای تماشای این دیدار از سری رقابت‌های مرحله پلی آف قهرمانی آسیا در سالن حضور یافتند.

ظرفیت سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه تکمیل شد

علاوه بر حضور مردان در جایگاه‌های در نظر گرفته شده، بانوان نیز حضور بسیار پرشوری دارند و همه جایگاه اختصاص داده شده به بانوان بطور کامل پر شد.

تماشاگران از دو ساعت مانده به برگزاری دیدار، به تشویق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند و پرچم‌های ایران نیز در دستان تماشاگران به اهتزاز درآمده است.

ظرفیت سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه تکمیل شد

دیدار تیم‌های ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و پاکستان از سری رقابت‌های پلی آف بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از ساعت ۱۹:۱۵ برگزار می‌شود.

تیم‌ ملی ایران در صورت برد این دیدار به صورت مستقیم راهی نیمه نهایی خواهد شد.

تیم‌ملی پاکستان هم بازی‌های خوبی در مرحله گروهی داشته و علاوه بر برد بنگلادش، در یک بازی تماشایی از کره جنوبی شکست خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha