دهه نودی‌ها در جنگ ترکیبی همانند رزمندگان عمل کردند

ساوه - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دهه نودی‌ها در جنگ ترکیبی دشمنان علیه جمهوری اسلامی همانند رزمندگان دفاع مقدس عمل کردند و دشمن را در خاکریزهای این جنگ به زانو در آوردند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی عصر چهارشنبه در اولین یادواره ۱۲۹ شهید هشت سال دفاع مقدس و دوشهید گمنام بخش زاویه از توابع شهرستان زرندیه اظهار کرد: جوانان و متولدان دهه های ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب در جبهه های مختلف سخت، نرم و ترکیبی با دشمنان جنگیدند و امروز توانسته اند به بهترین نحو ممکن از تمام دسیسه‌های پیروز میدان باشند.
وی افزود: دلدادگان جبهه حق در دهه ۶۰ در خانه خود جنگیدند اما در روزهای دهه ۹۰ مجاهدان اسلام کیلومترها دورتر از مرز و خانه خود از حق دفاع کردند و شهدای مدافع حرم نام نهاده شدند و همان کاری را کردند که در دهه ۱۳۶۰ در این کشور انجام شد.
سردار فدوی افزود: جوانان دهه ۹۰ به پاکی جوانان دهه ۶۰ سرازپا نشناخته و در جنگ با جبهه کفر توانستند پیروزی به مراتب بزرگتر از دوران دفاع مقدس را برای جبهه اسلام بدست آورند چرا که این نوع جنگ از نظر تاکتیکی به مراتب سخت تر و پیچیده تر از جنگ در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.
وی گفت: براین اساس بود که دشمن ناگزیر دست به عملی کردن جنگ دیگری و حتی متفاوت تر از سایر جنگ ها زد که همانا جنگ شناختی و ترکیبی با استفاده از ابزار رسانه و قرار دادن بانوان در خط مقدم جنگ بود.
وی افزود: دشمنان در این جنگ تصور کردند که انقلاب در مقابله با این جنگ ناتوان خواهد بود اما زهی خیال باطل که بانوان عفیف و پاکدامن ایران اسلامی اجازه ندادند دشمن توطئه خود را عملی کند گرچه این جنگ ۱۱۵ روز طول کشید اما دشمن باز هم شکست خورد و ناکام ماند.
امام جمعه بخش زوایه نیز گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا انجام تکلیف است و نباید از انجام این تکلیف خودداری کرد.
حجت‌الاسلام یوسف عطااللهی افزود: امروز به برکت خون مطهر شهدا و جانفشانی مجاهدان راه خدا دشمنان اسلام در جهان تحقیر شده اند.
مداحی حاج ابوذر روحی شاعر و مداح سرود سلام فرمانده و پخش کلیپ و سرود از دیگر برنامه های این یادواره بود که با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha