۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۴۲
کد خبر: 85208525
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه پروژه شرکت آب منطقه ای بوشهر به بهره برداری می رسد

بوشهر_ ایرنا_ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، از ساختمان های اداره منابع آب شهرستان جم و شهرستان کنگان و ساختمان اداره بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی سعدآباد با مجموع اعتبار 300 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

علی محمدی شامگاه چهارشنبه در گقت و گو با ایرنا اظهار کرد: این سه ساختمان در زمین هایی به وسعت سه هزار و ۶۰۰ متر مربع و زیربنای یک هزار و ۴۰۰ متر، فضای مناسبی را برای تکریم هرچه بیشتر مراجعین فراهم خواهند کرد.

وی افزود: ابنیه مذکور با مجموع اعتبار 340 میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت آب منطقه ای بوشهر احداث و تجهیز شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی به منظور ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرصتی برای ارائه خدمت مضاعف به مردم کشور است.

محمدی با اشاره به دیگر پروژه های شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: هفته دولت ویترینی برای ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما خدمت رسانی به مردم در طول سال به طور مستمر ادامه دارد.

وی اظهار کرد: شروع عملیات اجرایی سد باهوش، شروع عملیات اجرایی لایروبی زهکش های دشتستان و ساماندهی رودخانه حله، آغاز آبگیری دو سد اخند و باغان و رهاسازی آب از سد خاییز از جمله اقدماتی است که در حوزه منابع آب تنها در یک سال گذشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر افزود: آزادسازی 400 هزار مترمربع از اراضی حریم و بستر رودخانه ها و آبراه های استان بوشهر، پر و مسلوب المنفعه نمودن 170 حلقه چاه غیرمجاز و صرفه جویی بیش از 5.2 میلیون مترمکعب آب در سال، جلوگیری از اضافه برداشت 4.6 میلیون مترمکعب از منابع آب زیرزمینی و تجهیز بیش از 700 حلقه از چاه های استان بوشهر به تجهیزات اندازه گیری حجمی هوشمند از جمله اقدامات غیرسازه ای این شرکت می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha