۶۷۰۰ میلیارد ریال طرح برق رسانی آذربایجان‌غربی آماده افتتاح در هفته دولت است

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: ۱۸۰ پروژه با هزینه ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی در حوزه توزیع برق استان اجرایی شده و آماده افتتاح در هفته دولت امسال در شهرستان‌های مختلف است.

طاهر کیامهر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح‌ها شامل اصلاح شبکه‌های توزیع در راستای رفع ضعف ولتاژ مشترکان، توسعه و احداث شبکه جهت تامین برق متقاضیان، تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار، توسعه فیدر و قدرت مانور و تامین برق روستاهای فاقد برق است.

وی اضافه کرد: جابجایی شبکه های شهری و طرح هادی روستایی، تامین برق پاسگاه‌های مرزی، تامین برق مراکز صنعتی و کشاورزی، تامین برق مساکن مهر و نهضت ملی مسکن، تامین روشنایی معابر نقاط مختلف شهری و روستایی نیز از دیگر طرح های افتتاحی طی هفته دولت امسال در آذربایجان غربی به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر آن، ۲۴ طرح با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۲۹۸ میلیارد ریال همزمان با هفته امسال در استان کلنگ زنی می‌شود.

کیامهر اظهار کرد: تامین برق در مناطق مختلف استان، توسعه و احداث شبکه، برق رسانی روستنایی و اقدامات توسعه ای از جمله طرح هایی است که کلنگ آنها در هفته دولت امسال در استان بر زمین زده می‌شود.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی آذربایجان غربی از برق پایدار برخوردار هستند و تنها تعداد کمی از روستاهای زیر ۱۰ خانوار در این خصوص باقی مانده است.

هفته دولت امسال، از امروز دوم شهریور همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز شده و تا هشتم شهریور ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha