۲ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۰۸
کد خبرنگار: 5478
کد خبر: 85208724
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳ عنوان برنامه بسیج ادارات سیستان و بلوچستان در هفته دولت برگزار می‌کند

زاهدان- ایرنا- مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان وبلوچستان با اشاره به تدوین ۲۳عنوان برنامه گرامیداشت هفته دولت توسط این نهاد خبر داد و گفت: در این هفته ضمن اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم میز پاسخگو در ادارات تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ حسن نکوئی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز قشر بسیج کارمندان و هفته دولت در حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) ادارات کل در زاهدان برگزار شد، بیان کرد: با عنایت به لزوم تبیین رویکردهای تحولی و برنامه های محوری بسیج ادارات و کارمندان در کارآمد سازی نظام اداری و کمک به تحقق دولت اسلامی، برنامه های محوری بسیج ادارات و کارمندان در هفته قشر از دوم شهریور ماه آغاز و تا هستم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این هفته ۲۳ عنوان برنامه محوری در سطح استان اجرا می شود که عطر افشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، برگزاری میزهای خدمت جهادی عمومی و تخصصی، برگزاری دوره های طرح ولایت، برگزاری رزمایش جهادگران، نشست جهاد تبیین، برگزاری یادواره ۱۴۶شهید کارمند استان از مهمترین آنها است.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان وبلوچستان ادامه‌ داد: برگزاری مجمع مربیان با سرمربیان، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری اردوهای پیشرفت و آبادانی، توزیع بسته های معیشتی و اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمند، افتتاح ۲ پایگاه مقاومت بسیج ادارات و کارمندان، برگزاری یادواره شهدا کارمند و تجلیل از پیشکسوتان از دیگر برنامه‌های اجرایی این سازمان در طول هفته است.

وی اظهار کرد: در طول هفته دولت افتتاحیه رزمایش گروه های جهادی در استان کرمان با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار می شود.

این مسوول تصریح کرد: الگو سازی میز های خدمت جهادی به صورت شناسایی محلات و با همکاری بسیج مساجد و محلات اجرا می شود.

نکوئی گفت: امسال برای نخستین بار در استان یادواره شهدا کارمند به صورت تجمیعی برگزار و از تندیس شهدا نیز رونمایی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha