۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱
کد خبر: 85208769
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه نوشهر: ولایت‌مداری بارزترین شاخصه دولت جهادی سیزدهم است

نوشهر - ایرنا - امام جمعه نوشهر گفت: ولایت مداری از بارزترین شاخصه های دولت جهادی و مردمی سیزدهم برای گره گشایی از مشکلات جامعه است.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمود مشایخ روز شنبه همزمان با هفته دولت در دیدار مسوولان شهرستان نوشهر افزود: اجرای طرح نهضت ملی مسکن، افزایش یارانه ها، برخورداری از دیپلماسی قوی با دیگر کشورها، همسویی با دیگر قوا، تقویت وحدت و تنش زدایی از دیگر شاخصه های این دولت مردمی بوده و همه این خدمات باید در این ایام که فرصت بسیار مهمی است اطلاع رسانی شود.

وی اظهارکرد: امروز شاید دولت در اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن در این منطقه بنا به دلایلی موفقیت هایی کسب نکرده اما از اینکه راهبرد و رویکرد این دولت جهادی مسکن سازی چنین رویکردی ارزشمند و جای تقدیر دارد.

امام جمعه نوشهر تصریح کرد : هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مسوولان و کارگزاران خدمات و دستاوردهای انجام گرفته مدت یکسال یا بیشتر در حوزه فعالیشتان را به بهترین وجه ممکن برای آگاهی بخشی افکار عمومی با بهره گیری از همه ظرفیت اطلاع رسانی و تبلیغات کنند تا پی ببرند دولت در چه شرایط بسیار سخت و اقتصاد شکننده ای مشغول ارایه خدمات به مردم است.

آیت الله مشایخ بیان کرد: جهاد تبیین زمانی معنا و مفهوم پیدا خواهد کرد تا افزون بر انعکاس و اطلاع رسانی دقیق، جامع و کامل دستاوردهای نظام و دولت تلاش شود بلکه بتوان کارهای بر زمین مانده هم مطرح و دلسوزانه برای به سرانجام رساندن این طرح ها برنامه ریزی و اقدام کرد.

امام جمعه نوشهر: ولایت‌مداری بارزترین شاخصه دولت جهادی سیزدهم است

امام جمعه نوشهر ادامه داد: امروز همه نهادها زیر مجموعه نظام اسلامی و وابسته به آرای مردم هستند در حقیقت رکنی از نظام هستند و بنا به توصیه مقام معظم رهبری همه باید تلاش کنیم حرف های خوب را به عمل صالح تبدیل کنیم و حاکمان نظام اسلامی افزون بر ارایه خدمات به مردم در کنار آن باید برای احیای ارزش های اسلامی هم بیش از پیش تلاش کنند.

آیت الله مشایخ فعالیت زندان در داخل شهر و عدم ساخت پل روگذر برای تردد جمعیت زیاد روستاهای ضلع جنوبی کمربندی نوشهر به ویژه نیرنگ، خیرسر و تازه آباد و سنگ تجن را به عنوان ۲ چالش اساسی این شهرستان برشمرد و گفت: با اینکه معاون رییس جمهور دولت گذشته در سفری یکروزه به شهرستان در نشست شورای اداری این مسائل نزد او مطرح شد و وعده هم دادند این مشکلات را حل کنند اما متاسفانه برای رفع این چالش ها هیچ اقدامی صورت نگرفت.

وی با بیان این که دو دهه قرار است زندان نوشهر را جابجا کنند ، گفت : نگران کننده تر از این موضوع در جوار آن تعدادی واحدهای آموزشی و دانشگاه علوم دریایی ارتش امام خمینی (ره) هم فعالیت دارد و باید برای انتقال آن مسوولان تدابیری بیندیشند چرا که این چالش با گلایه خیلی از شهروندان همراه بوده است.

امام جمعه نوشهر خاطرنشان کرد : امروز دشمن، با همه دشمنی می کند و سعی دارد با بهره گیری از همه ظرفیت ها، میان مردم و حاکمیت شکاف ایجاد نماید و با سیاه نمایی و فراکنی مطرح کند که مسوولان نظام اسلامی ناکارآمد هستند تا به اصل نظام خدشه وارد شود و با این رفتارهاش مردم ایران اسلامی را سرخورده و افسرده نشان دهد در واقع دشمن، هدفش دشمنی با نظام اسلامی بوده که باید خیلی هوشیار باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha