حضور میدانی رییس جمهور در متن حوادث بیانگر مردمی بودن دولت است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: حضور میدانی رییس‌جمهور در متن حوادث از خصوصیات دولت سیزدهم و بیانگر مردمی بودن این دولت است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز پنجشنبه در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: رییس جمهور و وزرای ایشان از افراد ولایی به معنای واقعی هستند چرا که به رهنمودهای رهبری توجه ویژه ای دارند.

وی تصریح کرد: حضور میدانی دولت در استان ها و به ویژه در زمان بحران ها از رویکردهای دولت جهادی محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: رییس جمهور توجه ویژه ای به مردم دارند و ایشان پشت میزنشین نیستند و هر جا نیاز باشد، زودتر از مسوولان در محل حادثه یا بحران حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: رییس جمهور در بیشتر بحران ها حضور داشته و از نزدیک شاهد مسایل و مشکلات مردم هستند و برای رفع آنان نیز تلاش خواهد کرد و دستورات لازم را صادر می کند.

حجت الاسلام نوری به استقبال پر شور مردمی در سفرهای استانی رییس جمهور نیز اشاره ای کرد و افزود: سفرها باعث دلگرم شدن مردم خواهد شد و حتی برخی از مادران شهید اعلام کرده اند که برای سلامتی رییس جمهور دعا می کنند که این مهم نشان دهنده مردمی بودن دولت است.

وی رییس جمهور را فردی پر تلاش و با انرژی دانست و گفت: امیدواریم دولت در ادامه کار همانند گذشته موفق باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یکروزه خود در نخستین روز از هفته دولت امسال به خراسان شمالی چندین پروژه درمانی را در بجنورد افتتاح می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha