۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳
کد خبر: 85208795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دولت سیزدهم پیگیر حل مشکلات قدیمی است

خمین - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: دولت سیزدهم با جدیت پیگیر حل مشکلات حل نشده قدیمی است و در ۲ سال گذشته نیز گام بلندی در این بخش برداشته است.

به گزارش ایرنا، فرزاد مخلص الائمه روز پنجشنبه همزمان با اولین روز از هفته دولت و در حاشیه حضور در شهرستان خمین، در دیدار با خانواده شهید «سیاوش حسنی » در شهر قورچی باشی، افزود: حل مشکلات کشور نیازمند کار شبانه روزی است.

وی ادامه داد: هفته دولت استان مرکزی را به برکت یاد امام راحل و شهدای گرانسنگ به خصوص شهدای خدمت رجایی و باهنر در خانواده یکی از شهدا آغاز کردیم و تا پایان این هفته تمام شهرستان‌های استان مرکزی از افتتاح طرح‌های هفته دولت بهره مند می شوند.

استاندار مرکزی اظهار کرد: تمام مسئولان نسبت به مسائل شهر قورچی باشی آگاه هستند و مقام عالی دولت در شهرستان خمین پیگیر حل این مسائل هستند.

مخلص الائمه گفت: برخی مشکلات در کوتاه مدت و میان مدت قابل حل است و برخی نیازمند اقدامات بلند مدت است.

وی بیان کرد: ۸۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد و هیچ دولتی نمی‌تواند این پروژه‌ها را تکمیل کند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه درباره قطعی برق بخش کشاورزی پیگیری‌های زیادی شده است، افزود: حتی در مواقعی ادارات تعطیل شد تا برق بخش کشاورزی تامین شود.

مخلص الائمه ادامه داد: در حوزه برق سرمایه گذاری نشده و مصرف برق در سالهای اخیر افزایش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: برای استفاده از انرژی تجدیدپذیر و برق جایگزین در سال آتی باید تمهیداتی اندیشیده شود.

مقام عالی دولت سیزدهم در استان مرکزی بیان کرد: بودجه استان در سال جاری ۶ برابر شده است.

مخلص الائمه افزود: برای پرداخت مطالبات گندمکاران دغدغه داریم و پیگیری‌های بسیاری در این خصوص انجام شده است.

وی گفت: دولت و مجلس برای پرداخت مطالبات گندمکاران تاکید دارند.

استاندار مرکزی گفت: مردم باید در میدان حضور داشته باشند و گرنه امکان برداشتن گام‌های بلند وجود ندارد.

نماینده مردم خمین در مجلس یازدهم نیز گفت: مسائل مربوط به پرداخت مطالبات گندمکاران، قطعی برق چاه‌های کشاورزی و ندیده شدن شهرستان‌هایی که پروژه از قبل نداشتند به دفعات مطرح شده است و بخشی از آنها خارج از کنترل است.

علیرضا نظری افزود: برق خانگی خط قرمز است و تامین برق صنعت نیز مدیریت شده است اما بخش کشاورزی مظلوم واقع شده است و باید برای جلوگیری از قطع برق این بخش نیز چاره‌اندیشی شود.

وی ادامه داد: برق بخش کشاورزی ۳۵ ساعت در هفته قطع می‌شود و تنها ایستگاه تحقیقات لوبیا در قورچی باشی با مشکل مواجه شده است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم گفت: با پیگری‌های انجام شده پنج ساعت خاموشی چاه های کشاورزی به سه ساعت کاهش پیدا کرد و کشاورزی با وضعیت موجود شرایط آشفته دارد.

به گزارش ایرنا، شهید مفقود الاثر «سیاوش حسنی» در سال ۴۵ در قورچی باشی متولد شد و ۲۱ بهمن سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی به مقام شهادت نائل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha