۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 5478
کد خبر: 85208848
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار  هفته دولت را تبریک گفتند 

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان در پیامی مشترک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت را گرامی داشتند. 

به گزارش ایرنا، در متن پیام مشترک آیت‌الله مصطفی محامی و محمد کرمی که نسخه ای از آن روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: تاریخ گواه این است که مردان پیکار روزهای سخت، همراه مردمان و پیروان راه راستین حقیقت مورد غضب دشمنان حق قرار می‌گیرند. ترور ناجوانمردانه شهیدان رجایی و باهنر که پیروان راستین امام خمینی (ره) بودند و بیرق عدالت را برافراشتند، از نمونه‌های بارز این امر بود.

این بزرگمردان به دست منافقین کوردل به درجه رفیع شهادت نائل شدند و شهادت این ۲ بزرگوار در تاریخ این مرز و بوم به نام هفته دولت ماندگار گردید.

این پیام مشترک می افزاید: هفته دولت یادآور کسانی است که در راه خدمت به خلق خدا با پیروی از مکتب الهی برای تعالی و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با تمام توان گام برمی‌دارند.

در بخش پایانی پیام آمده است: اینجانبان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و تمامی دولتمردان که در راه خدمت به خلق از جان خویش گذشتند، هفته دولت و روز کارمند را نیز به تمامی کارکنان خدوم استان سیستان و بلوچستان تبریک عرض نموده و از درگاه احدیت توفیق خدمت روزافزون را برای این عزیزان مسئلت داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha