انقلاب اسلامی خدمات تاثیرگذاری در حوزه عدالت آموزشی داشته است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات قابل توجهی در حوزه تعلیم و تربیت و عدالت آموزشی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "فرهاد زیویار" روز پنجشنبه در شورای آموزش و پرورش لرستان با حضور "رضا مراد صحرایی" وزیر آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان " رجایی" و " باهنر" بیان کرد: خدمات آموزشی دوران انقلاب اسلامی با پیش از آن قابل قیاس نیست.

وی اظهار داشت: امید است در دولت سیزدهم با اعتماد راسخ به سند تحول بنیادین و رهنمودهای مقام معظم رهبری گام های خوبی برداشته شود چراکه نهاد آموزش و پرورش تربیت نسل را برعهده دارد و ۱۲ سال از عمر فرزندان در ذیل برنامه های تربیتی و تعلیماتی این نهاد ارزشمند است.

وی با بیان اینکه معلمان به جایگاه انبیا و اولیای الهی نزدیک هستند و رسالت بزرگی را برعهده دارند افزود: اگر سرمایه های کشور در این حوزه هزینه شود در راه علم آموزی و تربیت فرزندان این مرز و بوم سرمایه گذاری شده است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه باید در وضعیت فضای محدود مدارس و حتی فضای مجازی، دانش آموزان را مجهز به مهارت و فن نمود اظهار داشت: معلمان، خط مقدم آموزش و پرورش هستند که در راه ایجاد همدلی، تربیت و تعلیم فرزندان ما گام برمی دارند و جایگاه آنها بر اساس آیات الهی بسیار بالا است.

زیویار افزود: اکنون به برکت انقلاب اسلامی، در مناطق محروم کشور وزیر تربیت می شود و در خصوص تعداد مدارس و دانشگاه ها پیشرفت های بی نظیری حاصل شده است که این خدمات و اقدامات باید تبیین شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha