بهره برداری از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه هفته دولت در هرسین آغاز شد

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار شهرستان هرسین گفت: در هفته دولت بیش از ۱۷۰ پروژه و طرح با اعتباری بیش از یک هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

ابوطالب ایتوندی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و گرامیداشت‌ یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این پروژه ها در حوزه راه ، عمرانی ، اقتصادی ، کشاورزی و خدماتی و اشتغالزایی مستقیم ۱۳۰ نفر خواهد بود.

وی ادامه داد: بهره برداری از مسکن مهر ۱۶۰ واحدی بهزیستی با حضور مسئولان کشوری از شاخص ترین برنامه های هفته دولت در شهرستان هرسین خواهد بود.

به گفته ایتوندی؛ از دیگر پروژه های شاخصی که در هفته دولت و در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی چشمه کبود - سرخه وند ، آزان وازان- برآفتاب ، قلعه گنجوان - میرمینگه ، روکش آسفالت بزرگراه کربلا و سه راهی هرسین - هرسین با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان می باشد.

ایتوندی در ادامه سخنانش از مسئولان خواست خدمات شایسته دولت را برای آگاهی مردم در رسانه ها منتشر نمایند.

فرماندار هرسین ابراز داشت: در میدان اجرایی کشور شخصیتی در قامت رئیس قوه مجریه قرار دارد که بزرگترین افتخارش مردمی و انقلابی بودن است و خودش را مطیع، همسو و همگرا با منویات مقام معظم رهبری می داند.

ایتوندی اظهار کرد: رئیس جمهور، مجری اوامر نائب امام زمان (عج) است و در سایه این تبعیت، شتاب دهنده به خدماتی هستند که حاکمیت نظام اسلامی و ولایت فقیه خواستار اجرای آن برای رفاه و امید آفرینی در بین مردم است.

وی عنوان کرد : از مهمترین منویات مقام معظم رهبری تبیین خدمات نظام اسلامی و امید آفرینی در جامعه است که مسئولین باید بعنوان سکاندار این امر بصورت ویژه آن را در شهرستان اجرایی کنند.

ایتوندی همچنین از مسئولین خواست با حضور در بین مردم و از طریق رسانه ها خدمات دولت و نظام را بصورت گسترده تبیین و تشریح نمایند.

تجدید میثاق با آرمان های شهدا ، دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا ، برگزاری نمایشگاههای ‌مختلف و مسابقات ورزشی از جمله برنامه های است که در این هفته و در شهرستان هرسین اجرا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha