حضور جوانان ایرانی در اربعین دشمن را ناامید می‌کند

نجف- ایرنا- مدیر کل تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شرکت جوانان ایرانی در راهپیمایی اربعین حسینی را باعث ناامیدی و شکست دشمنان عنوان کرد و گفت: اربعین سبب وحدت هر چه بیشتر مسلمانان جهان اسلام است و امیدوارم این حرکت عظیم مقدمه ای برای ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) باشد.

محمدحسین رحمانی‌خلیلی در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایرنا در شهر مقدس نجف اشرف اظهار داشت: این بار نیز همانند گذشته و برخلاف ترفندهای دشمنان و به رغم گرمای طاقت فرسای هوا، جوانان با ایمان و عاشق ولایت بیش از گذشته از پیاده روی اربعین استقبال کرده اند.

وی که کاروان ۱۵ هزار نفری رهسپاران عصر ظهور را همراهی می‌کند، ادامه داد: در این کاروان با توجه به اینکه هم‌اکنون موکب‌های عراقی راه اندازی نشده است با سه وعده صبحانه، ناهار، شام، ایاب وذهاب و باقی مخارج برای هر نفر حدود ۵ میلیون تومان هزینه شده است.

۱۵ هزار نوجوان و جوان از ۲۰۲۰ محله کشور

مدیرکل قرارگاه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) درباره این کاروان گفت: جوانان شرکت کننده در این آیین ملکوتی از دو هزار و ۲۰ محله ۳۱ استان کشور هستند که در محله‌های خود عهده‌دار مسئولیت‌هایی از قبیل خانه معلم و شهردار کوچه بوده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha