جام‌جهانی بسکتبال؛ شانس ایران از نظر کاربران چقدر است؟

تهران- ایرنا- در شرایطی که کمتر از ۲۴ ساعت تا آغاز بازی‌های جام‌جهانی بسکتبال زمان باقی است، کاربران و علاقه‌مندان به این رشته، در نظرسنجی فدراسیون جهانی درباره تیم‌های مستعد صعود از مرحله گروهی شرکت کرده‌اند.

به گزارش ظهر پنجشنبه ایرنا، جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ از فردا به میزبانی فیلیپین،‌ ژاپن و اندونزی آغاز می‌شود و در روز نخست هشت بازی برگزار خواهد شد.

تیم ملی بسکتبال ایران در این دوره از مسابقات در گروه هفتم با تیم‌های اسپانیا، برزیل و ساحل‌عاج همگروه است و باید چهارم شهریور در نخستین دیدار خود به مصاف برزیل (تیم سوم قاره آمریکا و ۱۳ جهان) برود و دو روز بعد از آن مقابل ساحل عاج (پنجم قاره آفریقا و ۱۲ جهان) قرار بگیرد. سخت‌ترین بازی شاگردان هاکان دمیر بازی برابر اسپانیا (تیم اول اروپا و اول جهان) است که هشتم شهریور برگزار خواهد شد.

کاربران و علاقه‌مندان بسکتبال در نظرسنجی تارنمای فدراسیون جهانی با رای به تیم‌های صعود کننده در این گروه، بخت اول برای حضور در دور بعدی جام‌جهانی را با 50 درصد به اسپانیا دادند. برزیل با ۴۵ درصد در جایگاه دوم است و تیم ایران با ۴درصد و ساحل‌عاج نیز تنها با یک درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

با توجه به زمان باقیمانده احتمال تغییر در آراء وجود دارد که بیشتر به سمت تیم‌های اسپانیا و برزیل سرایز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha