کوهیان: چند مهره باتجربه جذب مهرام می‌شوند/ برای قضاوت تیم ملی عجله نکنید

تهران- ایرنا- سرمربی جدید تیم بسکتبال مهرام با اشاره به شرایط این تیم برای فصل آتی لیگ برتر گفت: با استفاده از بازیکنان جوان و حضور چند مهره باتجربه تیمی خوب و شایسته را آماده لیگ خواهیم کرد.

فرزاد کوهیان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در واکنش به شرایط تیم بسکتبال مهرام برای شروع رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: هنوز تمرینات آغاز نشده اما در صدد هستیم با بهره‌مندی از بازیکنان جوان و مستعد مهرام و اضافه شدن چند مهره با تجربه تیمی خوب و کامل را آماده حضور در این رقابت‌ها کنیم.

وی ادامه داد: مهرام از جمله تیم‌های خوش‌نام و باسابقه بسکتبال ایران بوده و تلاش همه ما این است که بتوانیم نتایج خوبی را در لیگ برتر رقم بزنیم،. امیدوارم از بُعد فنی لیگ خوبی را شاهد باشیم و بتوانیم نتایجی در شان مهرام را کسب کنیم.

کوهیان در واکنش به باخت‌های تیم ملی بسکتبال ایران در آستانه جام‌جهانی در بازی‌های دوستانه گفت: بازی‌های تدارکاتی با اهداف خاصی دنبال می‌شود و نباید به نتیجه اکتفا کرد. در این بازی‌ها کادر فنی به دنبال شناخت نقاط ضعف و قوت تیم خود هستند و شاید سرمربی تیم ملی هم می‌خواهد ترکیب خودش را بشناسد. بدون شک با آغاز جام‌جهانی می‌توان تیم ملی را ارزیابی کرد و امیدوارم روند کار به شکلی باشد که به سود بسکتبال ایران خلاصه شود.

جام‌جهانی بسکتبال از ۳ تا ۱۹ شهریور به میزبانی ۳ کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی برگزار خواهد شد که طی آن آسمان‌خراش‌های ایرانی باید چهارم شهریور به مصاف برزیل بروند و دو روز بعد یعنی ششم این ماه رو در روی ساحل عاج قرار بگیرند. آخرین بازی ایران در مرحله مقدماتی هشتم شهریور خواهد بود که طی آن ملی‌پوشان کشورمان برابر اسپانیا صف‌آرایی خواهند کرد، بعد از این رویداد تیم بسکتبال ایران آماده حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو خواهد شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha