عضویت در بریکس، دیپلماسی فعال دولت برای خنثی‌سازی تحریم‌ها است

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس ضمن قدردانی از دیپلماسی اقتصادی فعال دولت سیزدهم، اظهار داشت: عضویت ایران در پیمان بریکس گامی مهم در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها محسوب می‌شود.

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به عضویت دائم ایران در پیمان بریکس اظهار داشت: عضویت ایران در پیمان‌های اقتصادی ما را در خنثی‌سازی تحریم‌ها کمک می‌کند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از عضویت ایران در پیمان شانگهای پیوستن به پیمان بریکس گام بزرگ دیگری در مسیر عبور از شرایط تحریمی است.

کوچکی نژاد اظهار داشت: با عضویت در پیمان‌های اقتصادی مهم دنیا می‌توانیم زمینه را برای توسعه صادرات محصولات و کالاهای کشورمان به کشورهای مختلف فراهم کنیم و این اقدام می‌تواند تاثیر بسزایی در رشد و رونق تولید و صادرات کشور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این در سایه عضویت ایران در این پیمان‌ها می‌توانیم خطوط تولیدی کالاهای مختلف را به کشور وارد کنیم که این اقدام نیز باعث رشد تولید در کشور خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس افزود: عضویت ایران در پیمان بریکس اقدامی قابل تقدیر و حمایت است و نشان‌دهنده دیپلماسی اقتصادی فعال دولت سیزدهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha