۳ شهریور ۱۴۰۲، ۷:۵۷
کد خبر: 85209239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

احداث سینما در تربت‌حیدریه کلید خورد

۳ شهریور ۱۴۰۲، ۷:۵۷
کد خبر: 85209239
احداث سینما در تربت‌حیدریه کلید خورد

تربت‌حیدریه- ایرنا- شهردار تربت‌حیدریه گفت: احداث یک سینمای کوچک با هدف توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی در این شهر ضروری است و بزودی عملیات اجرایی آن با تغییر کاربری در سالن اجتماعات این نهاد آغاز می‌شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا، وحید فرخ تبار افزود: با گذشت سال‌های طولانی از تخریب تنها سینمای تربت‌حیدریه هنوز احداث سالن جایگزین انجام نگرفته است، شهرداری برای رفع این مشکل مطالعه و طراحی ساخت سینما به گنجایش ۱۲۰ نفر را در تربت حیدریه تدارک دیده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با حمایت دولت حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تن قیر در تربت حیدریه با محوریت بازآفرینی، نهضت ملی مسکن و بند تبصره یک به صورت رایگان دریافت شده و انجام آسفالت یا روکش بر اساس اولویت و نظر کارشناسان فنی در حال انجام است.

احداث سینما در تربت‌حیدریه کلید خورد

شهردار تربت حیدریه در ادامه به اقدامات انجام شده در بخش دوربین‌های نظارتی سطح شهر اشاره و اظهار کرد: بر اساس مصوبه سال ۱۳۹۵ طرح جامع مدیریت حمل ونقل ترافیک باید ۵۱ دوربین نظارتی، ۱۸ دوربین ثبت تخلفات سرعت و ۶ دوربین عبور از چراغ قرمز در شهر تربت حیدریه نصب می‌شد.
وی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۶ تنها پنج دوربین در میدان مرکزی شهر تربت حیدریه نصب شد، افزود: بعد از پنج سال وقفه در دوران مدیریت جدید، شهرداری ۲۰ دوربین در نقاط مختلف شهر راه‌اندازی کرده است.
فرخ تبار در بخش دیگری گفت: در هفته گرامیداشت دولت ۱۰ پروژه بزرگ در حوزه شهرداری با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha