۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۵۲
کد خبر: 85209480
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درویش: پرسپولیس را از حق مسلم خود محروم می‌کنند

۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۵۲
کد خبر: 85209480
درویش: پرسپولیس را از حق مسلم خود محروم می‌کنند

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حضور نداشتن هواداران، یعنی محروم کردن از حق مسلم ما که کسی هم پاسخگو نیست از طرفی این هم وضعیت ورزشگاه آزادی است و تا تامین اعتبار لازم نباشد این کار تمام نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، رضا درویش پنجشنبه شب در حاشیه دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیگیر حضور هواداران در این بازی بودیم و با وجود اینکه فدراسیون، سازمان لیگ موافق بوده و مشکلی نداشتیم اما در نهایت بازی بدون تماشاگر برگزار شد. من با برخی از مسئولان استانداری که در دسترس هم بودند صحبت کردم و آنها نیز موافقت خود را اعلام کردند اما نمی‌دانم چه کسی مخالف است و علت این مخالفت چیست؟

وی ادامه داد: روز گذشته دو تیم سپاهان و تراکتور با حضور تماشاگران‌ خودشان به مصاف حریفان رفتند، اما چرا پرسپولیس باید از این موهبت و فرصت محروم شود؟

او خاطر نشان کرد: بلیت‌فروشی و تبلیغات محیطی که نداریم در حالی که میزبان هستیم و پول هم برای برگزاری بازی می‌دهیم. ما از کجا باید تامین منابع مالی بکنیم؟ این هم وضع ورزشگاه آزادی است و برای بازسازی نیاز به پول و اعتبار است و با ۵۰ میلیاردی که الان صحبت می‌شود شاید فقط بتوان نخاله‌های مجموعه را خارج کرد.

درویش در بخش دیگری در واکنش به این موضوع که شاید به خاطر عدم وجود سیستم کمک داور ویدئویی میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا منتفی شود، افزود: بعید می‌دانم چنین شود، چرا که کارها در دست اقدام است و فکر نمی‌کنم مشکلی برای ورود VAR باشد. البته این کار نیازمند همت ملی و کار گروهی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سال گذشته ۳ جام گرفتیم اما یک ریال نتوانستم به بازیکنان پاداش بدهیم، باید پول استادیوم را بدهیم اما تبلیغات محیطی را سازمان لیگ داشته باشد این مثل آن است که کت خود را در سازمان لیگ آویزان کرده‌ام اما حالا که می‌خواهم آن را بردارم، می‌گویند کت را فروخته‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha