۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۰۸
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85209509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت: داور بازی با پیکان بارها اشتباه کرد

آبادان - ایرنا - مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: داور بازی صنعت‌نفت با پیکان جوان بود و نیاز به فرصت و حمایت دارد اما مشکل ما با قضاوت او، بارها اشتباه و ماندن در اشتباهات بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین رحمانی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص داوری مسابقه شب گذشته صنعت نفت آبادان مقابل پیکان، اظهار کرد: وقتی به این فکر می‌کنیم روزگاری افرادی همچون مرحوم سالیا بر روی نیمکت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نشسته است باید در هر موردی با تامل و احترام به دنبال حق خود باشیم.

وی افزود: به شدت معتقدیم که برابر پیکان به راحتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم و فیلم‌های واضح صحنه‌های مشکوک داوری گواهی می‌دهند که ما در مسابقه مقابل پیکان در بعضی صحنه‌ها می‌توانستیم با تصمیم صحیح داور به راحتی سه امتیاز را در آبادان حفظ کنیم.

مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: با این حال معتقدیم هر چیزی از مجرای قانونی باید پیگیری شود و با تصاویری که در اختیار داشتیم اعتراض خود را به کمیته محترم داوران اعلام می‌کنیم.

رحمانی گفت: ما یک تیم جوان هستیم و معتقدیم داور جوان هم نیاز به کسب تجربه و فرصت دارد و به همین خاطر در ادامه مسیر برای داور نیز آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدوارم در بازی‌های آتی با دقت بیشتری قضاوت کند و در خدمت فوتبال کشور باشند.

رحمانی بیان کرد: حرف ما این است که داور به عنوان یک انسان حق اشتباه دارد اما نباید در اشتباهش بماند، مشکل ما با قضاوت شب گذشته این بود که داور بارها در اشتباهاش ماند و این برای تیمی مثل صنعت‌نفت که در مسیر حرکت و رشد قرار دارد بسیار سنگین تمام خواهد شد.

وی افزود: ما باید به هوادارانی که در این گرمای کشنده بدون حتی یک دقیقه توقف تیم را تشویق می‌کنند پاسخگو باشیم، تیمی با بضاعت مالی صنعت‌نفت برای به دست آوردن هر امتیاز بیشترین سختی را تحمل می‌کند.

رحمانی گفت: در این بین تک اشتباه‌های داوری قابل چشم‌پوشی است و ما هم احترام می‌گذاریم اما وقتی این تک اشتباه به چند اشتباه وحشتناک تبدیل می‌شود، ما مجبور به واکنش قانونی هستیم.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان شامگاه گذشته و از هفته سوم مسابقات لیگ برتر برابر میهمانش پیکان تهران با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha