۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 962
کد خبر: 85209940
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ریگان: دسترنج نخلداران را ارزان می‌خرند

۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبر: 85209940
امام جمعه ریگان: دسترنج نخلداران را ارزان می‌خرند

کرمان - ایرنا - امام جمعه ریگان با اشاره به قیمت گذاری خرما در ریگان گفت: شاهد هستیم دسترنج کشاورزان در باغات نخل این شهرستان با قیمت پایین خریداری می‌شود که مسئولان نظارت جدی در این زمینه داشته باشند تا کشاورزان متضرر نشوند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه های نماز جمعه ریگان افزود: قیمت تولید یک کیلوگرم خرما در شهرستان ریگان ۷۲۰ هزار ریال اعلام شده است.

وی عنوان کرد: امسال گرما و طوفان شن نیز خسارت زیادی به نخلستان‌ها و باغداران ریگانی وارد کرده که حمایت جدی بیمه را می طلبد.

امام جمعه ریگان در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: مهمترین شاخصه مهم شهیدان رجایی و باهنر این بود که رضایت خداوند را در نظر گرفتند.

وی اضافه کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به آحاد مردم و ایجاد امید آفرینی است.

حجت الاسلام رضا زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: مسئولان ما در شهرستان ریگان به صورت جهادی به مردم خدمات رسانی می کنند و خدمات دولت مردمی در این شهرستان ستودنی است.

وی در پایان از خادمین امام حسین (ع) و خادمیاران رضوی در موکب طریق الحسین (ع) در مرزهای میرجاوه و ریمدان استان سیستان و بلوچستان که به زائران پاکستانی خدمات رسانی می نمایند، قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha