خطیب جمعه دزفول: سپاه نقش مهمی در افزایش قدرت بازدارندگی ایران داشته است

دزفول- ایرنا- امام جمعه موقت دزفول، سپاه را یک پدیده منحصر به فرد دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش مهمی در افزایش قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران داشته است. 

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسین عبدالهی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه افزود: سپاه از درون حرکت رو به رشدی داشته و اهل فداکاری و حضور شبانه روزی در عرصه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه سپاه، کشور را در هاله‌ای از امنیت قرار داده است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بلایای مختلف از جمله سیل، زلزله و کرونا حضور موثری داشته و خدمات عمومی بسیار زیادی ارائه داده است.

تزریق روحیه نا امیدی بازی در زمین دشمن است

امام جمعه موقت دزفول با تاکید بر لزوم افزایش قدرت بازدارندگی هر کشور بیان کرد: ساخت سلاح و پیشرفت در این زمینه باعث افزایش بازدارندگی کشور و حذف گزینه نظامی دشمن شده است.

وی با بیان اینکه تزریق روحیه ناامیدی در جامعه بازی در زمین دشمن است، افزود: مخالف انتقاد نیستیم اما باید به دولت و مسئولان اعتماد کرد اگرچه این اعتماد باید در کنار امید و حرکت باشد.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به سقوط دولت مصدق توسط اجانب و اشغال ایران توسط شوروی و انگلیس گفت: دولت آمریکا و انگلیس به طور رسمی اعلام کردند در کودتای ۲۸ مرداد ایران نقش داشتند ولی متاسفانه برخی افراد نمی‌خواهند باور کنند که خوی استکباری در ذات دولت‌های آمریکا و انگلیس است.

وی با بیان اینکه این کشورها اخلاق را از سیاست جدا می‌دانند، افرود: این کشورها تا بوی نفت و طلا به مشامشان می‌رسد گرگ درنده می‌شوند.

اقدامات ایران لرزه به ستون فقرات غرب انداخته است

امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم اعتماد به دشمنان نیست، اظهارکرد: رئیس جمهور برای شرکت در اجلاسیه مهم بریکس با حضور ۷۰ کشور دنیا به آفریقای جنوبی سفر کرده است.

وی با بیان اینکه ایران با عضویت در بریکس بعد از شانگهای گام بلندی را در عرصه سیاست خارجی برداشت، افزود: حرکت‌های دولت سیزدهم در ستون فقرات دنیای غرب لرزه انداخته است.

حجت الاسلام عبداللهی توسعه گفتمان غیر غربی و خارج شدن دنیا از تک قطبی را از اهداف بریکس عنوان کرد و گفت: بریکس برای جلوگیری از سروری دلار و جلوگیری از تحریم و باج گیری آمریکا ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ۲۳ کشور دنیا در صف پیوستن به این گروه هستند، افزود، برخی از کشورهای غربی نظیر فرانسه نیز قصد عضویت در بریکس را داشتند ولی به آنها اجازه ورود داده نشد.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه ۴۳ درصد جمعیت کل دنیا و سه کشور دارای بمب اتم شامل روسیه، چین و هند عضو بریکس هستند، گفت: ۴۶ درصد از تولید ناخالص جهانی مربوط به بریکس است و ۲ کشور دارای حق وتو در سازمان ملل عضو بریک هستند.

وی افزود: هر کشوری که صادقانه به سمت ایران دست دراز کند ایران دستش را می‌گیرد.

مسوولان دزفول برای جلوگیری از هنجارشکنی تورهای گردشگری برنامه ریزی کنند

امام جمعه موقت دزفول با هشدار به مسئولان درخصوص هنجارشکنی برخی تورهای گردشگری در این شهرستان گفت: مسئولان باید چشمان خود را بازتر کنند و با برنامه ریزی و مواظبت لازم جلوی هنجارشکنی توسط این تورها را بگیرند.

وی افزود: انتظار بر این است دغدغه‌مندان با ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نیروی انتظامی و امام جمعه دزفول هماهنگ باشند تا ناهماهنگی و موازی کاری باعث سوء استفاده دشمنان نشود.

قدردانی از آبفا دزفول برای کارجهادی و رفع ۷۵۰ شکستگی

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به هفته دولت و یاد و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان با هنر و رجایی از خدمات آبفای دزفول برای رفع ۷۵۰ شکستگی قدردانی کرد و گفت: نیروهای آبفا با فعالیت شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم تلاش کرده‌اند.

امام جمعه دزفول همچنین با قدردانی از خدمات مواکب شهرستان دزفول به زائران اربعین حسینی اظهارکرد: شهرستان دزفول ۳۵ موکب راه اندازی کرده که ۲ موکب از این تعداد قبل از چذابه، ۲۶ موکب در مرز چذابه و هفت موکب در کربلا، نجف و کاظمین مستقر شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha