سپاهان پشت فدراسیون هندبال را خالی کرد؛‌ وویوویچ از تیم ملی جدا می‌شود؟

تهران- ایرنا- احتمال دارد سرمربی مونته نگرویی تیم ملی هندبال از این تیم جدا شود.

به گزارش ایرنا، وسلین وویوویچ بیستم فروردین ۱۴۰۱ برای عقد قرارداد وارد ایران شد و در طول مدت حضور او تیم ملی هندبال ایران موفق شد مدال برنز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را کسب کند و در رقابت‌های قهرمانی جهان علی‌رغم مصدومیت بازیکنان کلیدی و جوانگرایی و پوست اندازی در تیم ملی، توانست با شکست شیلی برای اولین بار به دور دوم مسابقات برسد.

این سرمربی مونته‌نگرویی در فصل گذشته هدایت تیم سپاهان را نیز بر عهده گرفت و توانست با این تیم قهرمان لیگ برتر شود. هر چند که سپاهانی‌ها به شدت از نتیجه نگرفتن او در جام باشگاه‌های آسیا ناراحت شدند وچندی بعد نیز قراردادشان را با او فسخ کردند.

سپاهان که برای حضور وویوویچ با فدراسیون هندبال همکاری کرده بود بیشتر هزینه‌های آوردن او به ایران را پرداخت کرده بود، حالا از این کار شانه خالی کرده و فدراسیون هندبال باید تمام هزینه‌های این مربی سرشناس را به تنهایی پرداخت کند.

با این اوصاف احتمال دارد عمر سرمربیگری این مربی در ایران به پایان نزدیک شده باشد. هرچند بازی‌های آسیایی هانگژو بسیار نزدیک است و فدراسیون هندبال باید هر طور که شده این مربی را در تیم ملی نگه دارد. البته وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در حال حاضر تمام تلاش خود را می‌کنند تا نمایندگان ایران در بازی‌های آسیایی بدون هیچ مشکلی اعزام شوند و خللی در مسائل فنی آن‌ها به وجود نیاید. با این حال فدراسیون هندبال کار سختی برای حفظ وویوویچ در نیمکت تیم ملی دارد.

وویوویچ متولد ۱۹۶۱ میلادی است و سوابق درخشانی در عرصه مربیگری باشگاهی و ملی و همچنین دوران بازیگری در کارنامه او دیده می‌شود و آخرین تجربه مربیگری او پیش از حضور در تیم ملی هندبال ایران به سال ۲۰۲۱ در باشگاه مطرح واردار مقدونیه بازمی‌گردد.

این مربی مطرح دنیای هندبال در سال ۱۹۸۸ میلادی به عنوان برترین بازیکن جهان انتخاب و در سال ۱۹۸۶ نیز به عنوان برترین ورزشکار کشور یوگسلاوی شناخته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha