۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۰۰
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85210130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زیارت اربعین به توسعه جامعه علمی و فرهنگی عراق کمک می‌کند

بغداد - ایرنا - رئیس سازمان الحشد الشعبی گفت: زیارت اربعین به ایجاد فضای فرهنگی برای جذب متخصصان و توسعه جامعه علمی و فرهنگی عراق کمک می‌کند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، « فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق این مطلب را در جریان برگزاری اولین همایش بسیج علمی پزشکی که توسط این سازمان و با همکاری وزارت « آموزش عالی و تحقیقات علمی» و وزارت «بهداشت و درمان عراق » و دانشگاه های «وارث الانبیاء» و «الزهرا» این کشور برگزار شد، بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این همایش‌ها به طور دائم مثمرثمر هستند، تاکید کرد: برگزاری مراسم اربعین در عراق به تبادل فرهنگی و علمی این کشور با ملت های همسایه و ارتقای جامعه علمی و فرهنگی عراق کمک می‌کند.

رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق در این همایش همچنین آمادگی این سازمان را برای حمایت از فعالیت ها و رویدادهای علمی در کربلای معلی با مدیریت و تحت نظر استانداری، مراکز علمی و عتبات عالیات اعلام کرد.

الفیاض گفت: این کنفرانس، اولین بذری است که رشد خواهد کرد و بخش‌های دیگر را دربرخواهد گرفت.

این همایش با هدف ارتقای سطح هماهنگی بین موکب هایی که خدمات بهداشتی ارائه می کنند با دستگاه‌هایی که کارهای فنی و لجستیکی را سازماندهی و حمایت می کنند و همچنین فعال سازی تحقیقات علمی در این زمینه، برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha