۴ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۳۰
کد خبر: 85210256
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند طرح در کهریزک طی هفته دولت افتتاح می‌شود؟

۴ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۳۰
کد خبر: 85210256
چند طرح در کهریزک طی هفته دولت افتتاح می‌شود؟

شهرری - ایرنا - به گفته سرپرست بخشداری کهریزک ۱۱ طرح در حوزه‌های مختلف طی هفته دولت در شهر و روستاهای این بخش به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بخش کهریزک از توابع شهرستان ری یکی از نقاط محروم است و معضلات زیادی چون شیرابه های پسماندهای تهران دارد، دولت مردمی نگاهی ویژه ای به این بخش شهرستان ری دارد چرا که دولتمردان از معضلات این بخش آگاهند.

هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: از ۶ ماه گذشته تاکنون بالغ‌ بر ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و بهره‌برداری از ۱۱ طرح در ۲ حوزه شهری باقرشهر و کهریزک و روستاهای بخش تأمین شد تا هفته دولت و در راستای خدمت‌رسانی به مردم به منصه ظهور برسد.

وی ادامه داد: از این میان می‌توان به طرح احداث و توسعه شبکه آبرسانی شهرک مهستان و تعویض شبکه آبرسانی در روستای جهان‌آباد اشاره کرد که از امام جمعه بخش، اداره آب و فاضلاب باقرشهر و کهریزک، شهرداری باقرشهر، آب منطقه‌ای و دهیاری و شورای روستای مذکور و مجموعه شورای اسلامی بخش که در پروژه‌های روستاها نقش بسزایی دارند تشکر کنیم.

سرپرست بخشداری کهریزک افزود: همچنین از رئیس حوزه قضایی بخش، اداره کل اطلاعات جنوب استان تهران، ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌اله(ره)، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ری و کلانتری‌های تابعه، شهرداران باقرشهر و کهریزک و سایر دستگاه‌های اجرایی نیز تقدیر می‌کنم که در تسهیل مشکلات همگام بوده‌اند.

به گفته وی، اگر همدلی، مودت و همکاری تمام دستگاه‌های دولت نبود ما مشکلات و معضلات زیادی داشتیم اما با حمایت مردم بر سختی‌ها قالب شدیم.

بادلی خاطرنشان کرد: ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته، امامین انقلاب در سالهای گذشته چند ماه مانده به انتخابات صحبت‌هایی در این خصوص داشتند اما در سال کنونی، مقام معظم رهبری در روز اول سال نو صحبت داشتند.

سرپرست بخشداری کهریزک تصریح کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب قله انقلاب اسلامی نزدیک است، ما از شیب گذشته و امید در دل ما زنده است، به شبکه‌های مجازی گوش ندهیم که به دنبال ساخت تنش هستند.

وی یاوآور شد: انتخابات برای همه ما مهم است چرا که انتخاب نماینده در تراز انقلاب اسلامی مشکلات را کاهش خواهد داد و درنظر داشته باشیم این انقلاب متعلق به حضرت حجت(عج) است.

بادلی این را هم گفت: ساماندهی مراکز تفکیک ضایعات پلاستیک و انتقال به مجتمع آرادکوه، تکمیل پروژه بیمارستان خیرساز الهام، مشکلات ایجاد شده باتوجه به همجواری با بهشت زهرا(س)، آسفالت و بهره‌برداری از جاده گلحصار و دیگر معضلات بخش کهریزک از مسائلی است که با توجه به مصوبات سفر ریاست جمهور و با همراهی ارزشمند سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری یا مرتفع شده و یا در حال پیگیری است و به مدد الهی مشکلات را کنار خواهیم زد.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری با۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت و ۱۵۰ هزار نفر جمعیت شامل ۸۰ هزار نفر جمعیت شهری و ۷۰ هزار نفر جمعیت روستایی، در جنوب شهرری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha