۶۰۰ نفر از کارمندان بسیجی به مناطق محروم خراسان رضوی اعزام شدند

مشهد-ایرنا- مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: ۶۰۰ نفر از کارمندان بسیجی این استان به مناسبت هفته دولت در قالب ۲۵ گروه جهادی به حاشیه شهرها و مناطق محروم خراسان رضوی اعزام شده‌اند.

احمد زارعی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به چهارم شهریور، بزرگداشت روز «کارمند» افزود: علاوه بر اعزام این گروه های جهادی، بسیجیان ادارات خراسان رضوی افزون بر ۵۱۰ میز خدمت برای پاسخگویی و ارائه خدمات به مردم استان راه اندازی کردند.

وی ماموریتهای بسیج ادارات را درون و برون سازمانی عنوان و بیان کرد: بسیج ادارات در قالب وظایف درون سازمانی رسالت رصد کارهای به زمین مانده در ادارات خود را بر عهده دارد تا اگر کاری بر زمین ماند، در قالب تفکر بسیجی و برای خدمت به مردم، آن را در اداره خود به سرانجام برسانند.

مسوول بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) اضافه کرد: ماموریت های برون سازمانی به گونه ای است که اگر بسیج ادارات مختلف در کنار هم قرار بگیرند از ظرفیت بالایی برای به سرانجام رساندن کارهای بزرگ برخوردار هستند.

زارعی گفت: مجموعه بسیج ادارات با هماهنگی برون سازمان از این ظرفیت در مقاطع مختلف بهره برده اند، چنانچه در دوران همه گیری کرونا از ظرفیت های برون سازمانی بسیج دستگاهها استفاده شد.

۵۲۰ پایگاه بسیج با ۴۰ هزار عضو در ادارات خراسان رضوی فعالیت می کنند که ۱۶۴ پایگاه از این تعداد مربوط به ادارات مشهد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha