۴ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۲۴
کد خبر: 85210361
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برای توسعه راه‌های آبدانان هزینه شد

ایلام - ایرنا - فرماندار شهرستان آبدانان گفت: یکسال گذشته بیش از چهار هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برای ترمیم و توسعه راه‌های مواصلاتی این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمد رحمانی" روز شنبه در حاشیه بهره‌برداری از زمین چمن طبیعی آبدانان به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: این میزان اعتبار در زمینه تعمیر، تکمیل، احداث، توسعه و اصلاح مسیرهای منتهی به شهرستان هزینه شده است که نسبت به سال ماقبل آن ۷۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی رفع محرومیت و توسعه عمرانی را اولویت اول دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: در یکسال منتهی به هفته دولت امسال مبلغ یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای استانی و قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) سپاه برای عمران و آبادانی روستایی و شهری، امور عشایری، آب و فاضلاب و شهری و توسعه و اصلاح شبکه‌های آب روستایی هزینه شده و برای دراز مدت مشکلات آب شرب ۲۰ هزار نفر جمعیت روستایی مرتفع شده است.

فرماندار آبدانان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر اضافه کرد: به مناسبت هفته دولت ۹ طرح عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با اعتباری معادل یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که با افتتاح این تعداد طرح زمینه اشتغال ۱۷۰ نفر در سطح شهرستان مهیا می‌شود.

وی از پرداخت مبلغ ۹۳۰ میلیارد ریال وام ازدواج به ۷۷۲ زوج در یکسال گذشته خبر داد و یادآور شد: در این مدت با اعطای یک هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت، زمینه اشتغال بکار یک هزار و ۸۹۴ نفر در شهرستان مهیا شده است.

فرماندار آبدانان از توزیع یک هزار و ۹۰۵ کیسه آرد دولتی بصورت ماهیانه در بین عشایر خبر داد و گفت: به منظور توسعه صنعت دامداری و تقویت بنیه اقتصادی دامداران شهرستان ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت بین یک هزار و ۱۰۰ خانوار عشایری پرداخت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha