ترس صهیونیست ها از پیامدهای حمله به غزه/خودکشی تنها راه باقی مانده برای نظامیان اسراییل

تهران-ایرنا- رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که سران این رژیم اتخاذ اقدام نظامی در نوار غزه را ضروری می‌دانند، اما از پیامدهای آن می‌ترسند.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که مقامات تل آویو بر این باورند که انجام اقدام نظامی علیه مقاومت غزه امری ضروری است، زیرا سازمان ها و موسسات موجود در این منطقه به دنبال برهم زدن اوضاع کرانه‌باختری هستند.

در این گزارش آمده است که در سایه بحران سیاسی در رژیم صهیونیستی مسئولان این رژیم به‌طور همزمان از پیامدهای این اقدام می‌ترسند.

در بخشی از این گزارش آمده است که صهیونیست‌ها معتقدند که انجام چنین اقدامی دو سازمان بزرگ مقاومت (جهاد اسلامی و حماس) در نوار غزه را وارد نبرد با استفاده از تمام ذخیره موشکی خود خواهد کرد.

اخیرا گزارشی توسط کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی منتشر شد که نشان می‌دهد نظامیان این رژیم تا چه اندازه از آسیب‌های روانی ناشی از ترس و نگرانی به دلیل درگیری با مقاومت فلسطین در نوار غزه رنج می‌برند.

این گزارش توسط «مایا ادن» خبرنگار «کِنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی) تهیه شده و میزان رنجی را که نظامیان ارتش رژیم اشغالگر در نتیجه آسیب‌های روانی ایجاد شده در آنها در نتیجه جنگ‌ با مقاومت فلسطین در نوار غزه و ترس از آن متحمل می شوند را به تصویر کشیده است.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی با انتشار این گزارش نوشته است: ترس و وحشت غزه همچنان بر نظامیان ارتش حاکم است. این نظامیان با آسیب‌های ناشی از جنگ با غزه دست و پنجه نرم می کنند.

برپایه این گزارش، بسیاری از این نظامیان به بحران‌های روحی و روانی شدید به دلیل بی‌توجهی کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به خواسته‌های آنها دچار شده و باعث شده است که آنها به فکر خودکشی باشند.

در ویدئو منتشر شده در این گزارش، یک نظامی صهیونیست در جریان جلسه کنست با عصبانیت در این باره می‌گوید: من سربازانی را دیده‌ام که در میدان نبرد به آتش کشیده می‌شوند پس آیا معقول است که بعد از پایان خدمت نیز سربازی خودشان را بسوزانند و خودکشی کنند؟ چه بر سر شما آمده است، باید هرچه سریع‌تر به پرونده ما رسیدگی شود.

یک نظامی دیگر آسیب دیده از تبعات جنگ نیز که سخنانش در کنست پخش شد، در این ویدئو فاش می‌کند: ۲۰ نظامی اسراییل آسیب دیده به دلیل بی‌توجهی وزارت جنگ و کابینه دچار مشکلات روحی روانی شده و به دلیل عدم تحمل آن خودکشی کردند.

در این ویدئو که از درباره شیوع پدیده خودکشی در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی برگزار شده، «الون ساعر» پسر «رونن ساعر» نظامی ارتش رژیم اشغالگر نیز با عصبانیت می‌گوید: خیلی شب‌ها نمی توانم بخوابم، اگر مدرک می خواهید من یک ویدئو از پدرم دارم که سعی می‌کند خود را جلوی اداره توانبخشی نظامیان حلق آویز کند تا بپذیرند که او از جنگ آسیب دیده است.

ترس صهیونیست ها از پیامدهای حمله به غزه/خودکشی تنها راه باقی مانده برای نظامیان اسراییل

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha