آبیاری شهر زنجان تا پایان سال ۱۰۰ درصد مکانیزه می‌شود

زنجان- ایرنا- شهردار زنجان گفت: هم اکنون ۵۰ درصد از فضای سبز شهر زنجان به صورت مکانیزه آبیاری می‌شود و امیدواریم این میزان تا پایان سال به ۱۰۰ درصد برسد.  

علیرضا فیروزفر روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آبیاری فضای سبز شهر زنجان در سال های قبل فقط ۱۰ درصد به صورت مکانیزه انجام می شد.

وی اضافه کرد: سال گذشته طرح توسعه پارک‌های کاج، رز، زیتون، فضای سبز زندان مرکزی، گذر اشراق و ملت انجام شد و امسال نیز طرح توسعه پارک‌های شهرآرا، صدرا، پارک فجر ۵، پارک پونه، شاهد و طلوع انجام خواهد شد.

این مسوول با بیان اینکه قطعاً تمام شهر زنجان در این طرح به‌صورت متوازن لحاظ شده و فضای سبز در تمام نقاط شهر پخش خواهد شد، گفت: وجود فضای سبز و توسعه آن در سلامت جسم و روح شهروندان موثر بوده و لازم است توسعه و ارتقای این فضاها به طور مستمر در دستور کار باشد.

فیروزفر اضافه کرد: امسال اقدامات قابل توجهی در حوزه خدمات شهری به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردمی انجام شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های استانی به منظور پاسخگویی سریعتر به مطالبات مردم در حوزه خدمات محلی تجمیع شد، اضافه کرد: در همین راستا با پیمانکاران مذاکراتی انجام شد که اقدامات مربوط را در قالب تجمیع پروژه‌ها انجام دهند.

شهردار زنجان همچنین به استفاده شهرداری از ظرفیت مشاوران اشاره کرد و گفت: مشاوران همکار با شهرداری کارهای مربوط به رصد و نظارت را انجام می‌دهند تا یک مرحله نظارتی به مراحل قبلی طرح اضافه شود.

وی یکی از کارهای بزرگ صورت گرفته در حوزه خدمات شهری را توسعه فضای سبز اعلام کرد و گفت: در این راستا نسبت به مکانیزه کردن فضای آبیاری شهری اقدام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha