محدودیت ترافیکی در جاده شهید کلانتری ارومیه اجرا می‌شود

ارومیه - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: محدودیت‌های ترافیکی همزمان با برگزاری سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری در مسیر جاده شهید کلانتری ارومیه اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا پناهی مقدم روز شنبه افزود: به اطلاع تمامی هموطنان و رانندگان سازمان‌ها و ارگان‌ها و نهادهای دولتی، مراکز نظامی، آموزشی، مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها، کارخانجات تولیدی، پایانه‌های حمل بار و مسافر استان می‌رساند با توجه به برگزاری مسابقات تور دوچرخه سواری بین المللی و تامین ایمنی جاده‌ای، محدودیت‌های ترافیکی از روز یکشنبه (فردا) پنجم شهریور توسط پلیس راه در مسیرهای برگزاری تور دوچرخه سواری اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: روز یکشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ تردد همه وسایل نقلیه از مسیر تبریز به ارومیه و بالعکس از طریق بزرگراه شهید کلانتری با محدودیت حرکت و تاخیر صورت خواهد گرفت.

به گفته سرهنگ پناهی مقدم، زمان تقریبی حضور تیم‌های دوچرخه سواری در حوزه استحفاظی جاده‌های استان آذربایجان غربی ساعت ۱۱ صبح خواهد بود بنابراین از ساعت ۱۱ تا ۱۳ محدودیت تردد در مسیر برگشت تبریز به ارومیه از سمت عوارضی تا ورودی شهر ارومیه خواهیم داشت.

وی از شهروندان و مسافران خواست تا از مسیرهای جایگزین استفاده کنند ضمن اینکه رانندگان در صورت مواجه شدن با اعمال محدودیت، با صبر و حوصله پلیس را در جهت برگزاری با شکوه و منظم این رویداد ورزشی یاری کنند.

به گزارش ایرنا، سی و ششمین دوره تور بین المللی ایران - آذربایجان در ۶ مرحله (کندوان و ۵ مرحله اصلی) از چهارم تا نهم شهریور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha