تفاهمنامه همکاری باشگاه‌های سپاهان و «کوالالامپور اف سی» مالزی تمدید شد

اصفهان - ایرنا - تفاهمنامه همکاری بین باشگاه‌های سپاهان اصفهان و «کوالالامپور اف سی» کشور مالزی برای مدت ۲ سال دیگر تمدید شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز شنبه اعلام کرد: تمدید این تفاهمنامه در حاشیه سفر نمایندگان سپاهان برای قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به امضا رسید.

این تفاهمنامه با حضور«استنلی برنارد» مدیرعامل باشگاه کوالالامپور اف سی، علی اصغر محمدی سفیر ایران در مالزی، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال کوالالامپور، حسین اکبری مُدرس ای اف سی و عضو گروه فنی و آنالیز فوتسال ای اف سی(TSG) و حامد اصفا مدیر امور بین‌الملل باشگاه سپاهان تمدید شد.

برپایی کمپ‌ در ایران و مالزی، برگزاری بازی‌های دوستانه، انتقال تجربیات فنی ۲ باشگاه، نقل و انتقال بازیکنان و کارگاه‌های دانش‌افزایی از جمله مفاد جدید این تفاهمنامه‌ است که از اوایل سال میلادی به اجرا درمی‌آید.

یکی از رویکردهای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، انعقاد دیپلماسی ورزشی و ارتقا تعاملات با باشگاه‌های مختلف بین‌المللی است و در این راستا، باشگاه سپاهان اصفهان تاکنون با ۱۳ باشگاه از شرق آسیا تا غرب آفریقا و آمریکای لاتین قرارداد خواهرخواندگی امضا کرده است.

تفاهمنامه همکاری باشگاه‌های سپاهان و «کوالالامپور اف سی» مالزی تمدید شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha