۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۵۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85211256
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسئولان ساده‌زیست و در دسترس مردم باشند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم ساده‌زیستی و در دسترس مردم بودن مسئولان و تلاش صادقانه آنان برای رفع مشکلات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در ششمین جلسه شورای اداری کردستان در سنندج اظهار کرد: مسئولان از اشرافی گری و تجملات دور باشند و طوری مدیریت کنند که مردم به راحتی به آنان دسترسی داشته باشند تا بتوانند مشکلاتشان را بیان کنند.

وی بی تکلف و تشریفاتی نبون را از خصلت‌های یک مدیر خوب دانست و یادآور شد: مدیران باید خدمت گزاری را در وجود خود احساس کنند، در غیر اینصورت، از وظیفه خود فاصله گرفته است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه خدمت و تلاش برای رفع حاجت مردم ارزشمند است و اجر اخروی دارد، افزود: مدیران و کارکنان دستگاه‌ها باید تمام تلاش خود را برای ارباب رجوع انجام دهند، حتی اگر منجر به نتیجه نشود.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری هم رسیدگی به قشر محرومان و رفع مشکلات اقتصادی را ضروری دانست و ادامه داد: حمایت از تولید به ویژه کشاورزان، کاری ارزشمند و وطیفه دولتمردان است.

ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه تبعیض باعث ناراحتی مردم می‌شود، اضافه کرد: دولت و مردم با تعامل و همکاری، می‌توانند خیلی از مشکلات را حل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha