حدود سه‌هزار واحد مسکونی در آذربایجان غربی افتتاح شد

مهاباد - ایرنا - ۲ هزار و ۹۳۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون مسکن‌ و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی روز یکشنبه در حاشیه افتتاح این واحدهای مسکونی که به صورت نمادین در مهاباد برگزار شد، اظهار کرد: ۲ هزار و ۹۳۹ واحد منزل مسکونی در قالب پروژه های مختلف از جمله خود مالکی، بازآفرینی شهری، حمایتی و مسکن مهر همزمان با سراسر کشور به بهره برداری رسید.

جلال تقی دخت افزود: تلاش می کنیم پروژه مسکن مهر تا پایان دهه فجر با تحویل حدود ۵۰۰ واحد باقی مانده به اتمام برسد.

وی بیان کرد: همچنین طی بازه زمانی ۲ ساله پروژه های مسکن حمایتی نیز با هدف کمک به ساماندهی وضعیت مسکن و تعادل عرضه و تقاضا آماده خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد نیز در این آیین گفت: ۳۲ واحد مسکونی در قالب یک بلوک تعاونی نظام مهندسی به نیابت از کل استان در مهاباد به بهره برداری و تحویل متقاضیان شد.

حدود سه‌هزار واحد مسکونی در آذربایجان غربی افتتاح شد

حسن عباسی اضافه کرد: برای احداث هر واحد بیش از هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده که امروز سند یک واحد به صورت نمادین به مالک آن واگذار شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت، با حضور رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، ۱۰۱ هزار و ۲۷۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور افتتاح می‌شود.

افتتاح‌های مسکن در هفته دولت شامل واحدهای مسکونی نوسازی شده در بافت‌های فرسوده، خود مالکی، مسکن روستایی و مسکن‌های حمایتی دولت و واحدهای باقی مانده مسکن مهر در سراسر کشور شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha