۱۰ هزار میلیارد ریال طرح توسعه روستایی در آذربایجان‌غربی آماده بهره برداری شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال طرح توسعه روستایی استان در بخش های مختلف اجرای طرح هادی، نوسازی بافت مسکن و بازسازی مناطق زلزله زده خوی آماده بهره برداری در دهه فجر امسال شده است.

جعفر برزگر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان سرمایه گذاری برای اجرای ۲ هزار و ۵۷۹ طرح با همراهی بنیاد مسکن انجام شده است.

وی اضافه کرد: در دهه فجر امسال یک هزارو ۵۰۰ واحد مسکونی بازسازی شده در مناطق روستایی خوی افتتاح خواهد شد که حدود پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در این خصوص هزینه شده است.

وی اظهار کرد: همچنین همزمان با این ایام، یک هزار واحد نوسازی و مقاوم سازی شده در نقاط مختلف آذربایجان غربی به بهره برداری خواهد رسید که سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز در این خصوص هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: اجرای طرح هادی در ۷۰ روستای استان از دیگر برنامه های افتتاحی دهه فجر امسال در استان به شمار می رود که در این طرح نیز یک هزار و ۳۵ میلیارد ریال هزینه صورت گرفته است.

برزگر با اشاره به افتتاح ۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر نقده گفت: برای اجرای این واحد ها نیز ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی همچنین از کلنگ زنی یک هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن همزمان با ایام الله دهه فجر در آذربایجان غربی خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح نیز ۱۵ هزار میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، ایام الله دهه فجر از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز می شود و صدها طرح عمرانی و اقتصادی برای افتتاح در این دهه در آذربایجان غربی در نظرگرفته شده است.

امسال چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha