۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85212080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند طرح عمرانی و کشاورزی در پاکدشت به بهره‌برداری رسید

پاکدشت - ایرنا - همزمان با هفته دولت چند طرح در حوزه‌های مختلف با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار تهران و مسئولان شهرستانی روز یکشنبه در شهرستان پاکدشت به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، گلخانه پاپایا در روستای فیلستان پاکدشت از طرح های کشاورزی هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

این گلخانه زمینی به مساحت یک هکتار و تولید ۸۰ تن محصول در سال با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغال پایدار و غیر مستقیم ۲۴ نفر با هدف نوآوری ،ترویج کشت گیاهان گرمسیری در گلخانه، تامین نیاز داخل، ایجاد اشتغال، افزایش بهره وری، افزایش تولید در واحد سطح افتتاح شد.

افتتاح ساختمان دهیاری و شورای اسلامی روستای امبویه

چند طرح عمرانی و کشاورزی در پاکدشت به بهره برداری رسید

امروز همچنین ساختمان اداری دهیاری و شورای اسلامی روستای ارمبویه در بخش مرکزی با ۲۵ میلیارد ریال در زمینی با مساحت ۲۰۰ متر در سه طبقه افتتاح شد.

افتتاح سالن ورزشی شهدای ابراهیم آباد پاکدشت

این گزارش حاکی است در ادامه برنامه هفته دولت امروز شهرستان پاکدشت، سالن ورزشی شهدای ابراهیم آباد که از سال۱۳۹۰ شروع شده بود با ۹۸ میلیارد ریال اعتبار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید و دراختیار ورزشکاران قرار گرفت.

افتتاح شرکت قطعه سازان داتیس در شهرک صنعتی عباس آباد

شرکت قطعه سازان داتیس در شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت از دیگر طرح هایی بود که امروز به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

این شرکت با ظرفیت اشتغال ۶۰ نفر و یکهزار و ۶۰۰ میلیاردریال سرمایه گذاری در زمینی به مساحت هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع در راستای تحقق شعار سال به بهره برداری رسید.

صبح امروز یکشنبه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران به همراه فرماندار، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی و شهرستانی  با حضور در مزار شهید گمنام مدفون در میدان سپاه پاکدشت حضور یافته و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا، در روز هشتم شهریور ۱۳۶۰ شهیدان محمدعلی رجایی رییس جمهوری و محمدجواد باهنر نخست وزیر وقت به همراه گروهی از اعضای هیات دولت در انفجار دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha