۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶
کد خبر: 85022558
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره برداری از طرح‌های ورزشی و کشاورزی در پاکدشت

پاکدشت - ایرنا - همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، ۲ طرح ورزشی و کشاورزی در پاکدشت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار شهرستان پاکدشت روز سه شنبه در آئین بهره برداری از طرح‌های دهه فجر شهرستان پاکدشت که با حضور محمدعلی مهری معاون امور اقتصادی استانداری تهران صورت گرفت، اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای ساکنان مجتمع مسکونی هشت هزار واحدی امام رضا(ع)، دسترسی به امکانات ورزشی ورزشی و رفاهی است که با پیگیری‌های صورت گرفته، سالن چند منظوره شهید نامجوی شهرستان پاکدشت احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

محسن اردستانی افزود: این سالن ورزشی در مساحت پنج هزار و ۱۰۰ مترمربع احداث شده و از ۵۰ مترمربع فضای اداری برخوردار است.

وی گفت: با بهره‌برداری از این طرح ورزشی که با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال احداث شده، برای ۶ نفر شغل ایجاد شده است.

اردستانی اظهار داشت: در این سالن ورزشی ورزش‌های توپی و گروهی همچون فوتسال، والیبال و بسکتبال و رشته‌های انفرادی از جمل کشتی، تنیس و بدمینتون قابل اجرا است.

وی افزود: علاوه بر این طرح، گلخانه یک هزار مترمربعی عباسی در روستای فیلستان از توابع بخش مرکزی شهرستان پاکدشت نیز به بهره‌برداری رسید.

اردستانی گفت: این گلخانه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال احداث شده است.

بهره برداری از طرح‌های ورزشی و کشاورزی در پاکدشت

وی خاطرنشان کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۳۰ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و سایر منابع در حوزه‌های جهاد کشاورزی، فرهنگی، شهرک‌های صنعتی، معدن و تجارت، بهداشتی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بخش خصوصی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار پاکدشت اظهار داشت: اجرای شبکه فاضلاب شهرستان، اصلاح شبکه انشعابات مناطق شهری حصارامیر، افتتاح ساختمان دهیاری ارمبویه و جمال آباد و افتتاح درمانگاه کلینیک بیمارستان شهدای پاکدشت، طرح‌های بنیاد مسکن در روستای توچال و قلعه نو املاک، بهره برداری از چندین طرح گلخانه و آبیاری‌های نوین از مهمترین طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر شهرستان پاکدشت است.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha