نایب رییس فدراسیون بسکتبال: برزیل با این نمایش می‌تواند اسپانیا را با اختلاف ببرد

تهران- ایرنا- نایب رییس فدراسیون بسکتبال گفت: برزیل در بازی اول برابر ایران عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و اگر با همین وضعیت به مصاف اسپانیا برود با اختلاف این تیم را شکست می‌دهد.

به گزارش ایرنا، سهراب کیهانی که در جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال حضور دارد، در خصوص بازی شب گذشته تیم ملی ایران برابر برزیل گفت: حقیقت این است که کسی انتظار برد از ما برای بازی دیروز نداشت. تیمی که بیشترین رشد را در ماه‌های اخیر در رنکینگ جهانی داشته همین برزیل به همراه اسپانیا بودند بنابراین توقع برد وجود نداشت اما توقع بازی بهتری از تیم ما می رفت که چنین نشد.

او ادامه داد: اتفاقی که افتاده و همه باید در جریان آن قرار بگیرند این است که ما در این تیم بازیکن‌های ۲۰ ساله داریم، این نفرات باید با بازی‌های جام جهانی آشنا شوند و تا آینده بسکتبال را بسازند.

او افزود: هدف اصلی ما در این بازی ها این است که برای المپیک انتخاب‌های بهتری داشته باشیم و رنکینگ ایران را بهتر کنیم.

نایب رییس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدار دوم تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۳ عنوان داشت: فکر می‌کنم فردا بازیکنان ما بازی خوبی را انجام می‌دهند. من معتقدم که اگر برزیل بازی که با ما انجام داد، برابر اسپانیا انجام بدهد با ۳۰ اختلاف آنها را می برد.همان طور که روز خیلی بد ما بود، روز خیلی خوب آنها هم بود و امید ما به فردا است.

وی درباره جو جام‌جهانی در جاکارتا نیز گفت: به هر حال وقتی جام جهانی متمرکز برگزار نمی شود، شکل جام جهانی کوچک پیدا می کند که اینجا هم با تعداد تیم های کمتر کوچک تر است اما به هر حال ما در جام جهانی هستیم و این را نمی توانیم انکار کنیم. تجربه خوبی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha