بهزیستی و بنیادشهید مکلف به کمک در برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان هستند

رشت - ایرنا - رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که توسط رئیس جمهور ابلاغ شده، سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف به کمک در برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان کشور هستند.

به گزارش ایرنا، سید محمدشروین اسبقیان روز یکشنبه در رشت با تاکید بر اینکه این مصوبه به منزله قانون ولازم الاجراست، افزود: در این مصوبه ۱۷ دستگاه اجرایی مکلف شده اند تا برای توانمندسازی و افتخارآفرینی جانبازان و معلولان برنامه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به این مصوبه، سازمان های بنیاد شهید و بهزیستی باید در زمینه ایاب و ذهاب ورزشکاران هیات جانبازان و معلولان همکاری و تعامل داشته باشند که امیدواریم که این تعامل وهمکاری در گیلان پررنگ باشد.

وی که برای حضور در انتخابات ریاست هیات ورزشهای جانبازان و معلولان گیلان به رشت سفر کرده است، ادامه داد: متاسفانه گیلان به دلیل نداشتن رئیس هیات، جایگاه مناسبی در ارزشیابی فدراسیون نداشته و هم اینک در رده بیستم قرار دارد.

رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان اضافه کرد: این جایگاه برای گیلان با توجه به ورزشکاران خوب و اینکه این استان وزنه سنگینی در ورزش کشور محسوب می شود، زیبنده گیلان نیست و امید است با انتخاب رئیس جدید و کمک اداره ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون، این استان بتواند سال آینده جزو ۱۰ استان برتر کشور قرار گیرد.

اسبقیان بیان کرد: از سویی انتظار است که برخی از مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان و نیز اردوهای تیم های ملی به میزبانی گیلان برگزار شود که به طور حتم این امر می تواند تاثیر مثبتی برای رشد این هیات داشته باشد.

انتخابات هیات ورزشهای جانبازان و معلولان گیلان روز یکشنبه در رشت برگزار شد که در نهایت محمد قنبری تنها کاندید احراز این پست، هر ۱۷ رای ماخوذه را کسب و به عنوان رئیس جدید هیات جانبازبان و معلولین گیلان انتخاب شد.

همچنین شهرزاد نوزادصدیق به عنوان نایب رئیس، حسین بنایی به عنوان خزانه دار، حسن کریمی، رسول آتش افروز و فاطمه علیزاده به عنوان هیات رئیسه و فاطمه اسماعیل زاده نیز به عنوان بازرس هیات ورزشهای جانبازان و معلولان گیلان انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha