۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85212276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۸۲ طرح عمرانی و اشتغالزا در "سلسله" افتتاح شد

خرم آباد - ایرنا - همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، ۳۸۲ طرح عمرانی، اشتغالزا و اقتصادی با اعتبار ۵۳۲ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال در شهرستان سلسله به بهره برداری رسید.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، پروژه اصلاح و بهینه سازی و رفع حریم شبکه فشار متوسط روستای بتکی به نمایندگی از روستاهای یارآباد، میربگ، چشمه علی اکبر، دهرحم، کهمان بالا و پایین با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال افتتاح شد.

رییس شرکت توزیع برق سلسله در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از اهداف این طرح می توان به رفع کانون های خطر، رفع نوسانات برق و ضعف ولتاژ ، کاهش خاموشی و افزایش رضایتمندی مشترکان اشاره کرد.

به گفته "بهمن رشنو" اکنون هیچ روستای بدون برق بالای پنج خانوار در شهرستان وجود ندارد و سیاست شرکت توزیع برق لرستان بر افزایش کیفیت برق و پایداری شبکه ها به منظور افزایش رضایتمندی مشترکان است.

امروز همچنین کلنگ رینگ فلزی الشتر به فیروزآباد با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال به زمین زده شد همچنین طرح گازرسانی به ۲ روستای میوله و چم کاشی با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و گازرسانی به ۲ طرح صنعتی با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در شهرستان به بهره برداری رسید.

۳۸۲ طرح عمرانی و اشتغالزا در "سلسله" افتتاح شد

طرح هدایت و دفع آبهای سطحی روستای زیرتنگ خیاط نیز با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی دهیاری بهره برداری شد.

همچنین یک طرح نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس برق، به نمایندگی از ۳۷۰ طرح اشتغالزای کمیته امداد فیروزآباد با اعتبار ۳۷۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی سومین پایگاه امداد و نجات جاده ای شهرستان سلسله نیز در روستای گل گل خیاط بخش فیروزآباد در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع آغاز شد.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده که امسال در این هفته بهره برداری از یکهزار طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در لرستان آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha