۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱
کد خبر: 85212349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقبال بی سابقه شرکت ها از نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲

تهران- ایرنا- دبیرخانه نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲ از استقبال بی نظیر شرکت ها برای جانمایی در این رویداد فناورانه خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، براساس اطلاعات منتشر شده از سوی دبیرخانه نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۲، تا کنون ۶۵ درصد فضای نمایشگاه نانو تکمیل ظرفیت شده است.

روز چهارشنبه یکم شهریور ۱۴۰۲ طبقه اول سالن خلیج فارس کمتر از نیم ساعت تکمیل ظرفیت شد که این میزان استقبال شرکت ها به نسبت در ۱۳ دوره قبل بی سابقه بوده است.

برخی از شرکت‌ها با تصور اینکه زمان زیادی تا آغاز نمایشگاه باقی است هنوز اقدام به انتخاب فضای مورد نظر خود نکرده اند و بدیهی است با این حجم از استقبال شرکت‌ها در چهاردهمین دوره نمایشگاه نانو به زودی فضاهای خالی موجود تکمیل ظرفیت خواهند شد.

یکی از تفاوت‌های نمایشگاه امسال با دوره‌های پیشین، امکان جانمایی نمایشگاه توسط خود شرکت‌ها است. در دوره‌های قبلی جانمایی توسط مجری نمایشگاه انجام می‌شد، اما امسال خود شرکت‌ها می‌توانند نسبت به جانمایی براساس نیاز خود اقدام کنند. شرکت‌هایی که زودتر نسبت به تکمیل ثبت‌نام اقدام کنند، حق انتخاب‌ بیشتری برای جانمایی دارند و با پر شدن فضاها، انتخاب شرکت‌هایی که دیرتر ثبت‌نام می‌کنند، محدود می‌شود.

نقشه نمایشگاه به تفکیک حوزه، برای تسهیل انتخاب فضای مورد نیاز شرکت‌ها و مجموعه‌ها روی سایت نمایشگاه قرار گرفته است و شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به بخش نقشه نمایشگاه، ارزیابی اولیه از سالن‌های نمایشگاه و فضاهای در نظر گرفته شده، داشته باشند.

صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش‌بنیانی که در نمایشگاه فناوری نانو حضور دارند تا سقف ۳۰ میلیون تومان حمایت خواهد کرد. این صندوق برنامه حمایتی ویژه برای شرکت‌هایی دارد که به دنبال حضور در نمایشگاه فناوری نانو امسال هستند. شرکت‌ها برای دریافت حمایت باید پیش از شرکت در نمایشگاه در سامانه‌ غزال پیش ثبت‌نام انجام دهند. اولویت دریافت حمایت با شرکت‌هایی است که زودتر ثبت نام کرده باشند.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌نانو از ۱۳ تا ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

استقبال بی سابقه شرکت ها از نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha