فرماندار ارومیه: شهدای گرانقدر دولت الگوی مسوولان در پاکدستی، صداقت و ساده زیستی هستند

ارومیه - ایرنا - فرماندار ارومیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهدای گرانقدر دولت الگوی مسوولان در پاکدستی، صداقت و ساده زیستی هستند.

به گزارش ایرنا، غلامحسین عماری روز شنبه در آیین افتتاح چهار خانه بهداشت به مناسبت هفته دولت در بخش مرکزی شهرستان ارومیه افزود: ما مسوولان نوکر و خدمتگزار بی منت مردم هستیم و باید این فرهنگ ساده زیستی در جامعه ترویج پیدا کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبتنی بر ممنوع بودن توقف در حرکت رو به پیشرفت کشور اضافه کرد: سیاست و خط و مشی دولت مردمی سیزدهم کار و تلاش شبانه روزی و مضاعف، خدمت صادقانه و نشاط آفرینی و توجه ویژه به مناطق کم برخوردار بوده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

فرماندار ارومیه همچنین با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رییس مرکز بهداشت شهرستان ارومیه در به سرانجام رساندن طرح های زمین مانده در این شهرستان اظهار کرد: این طرحها هدیه ای از طرف مجموعه دانشگاه به مردم منطقه است

به مناسبت ھفته دولت، چهار خانه بهداشت شیخ شمزین، فلکان، سورکان و دزگیر آمادہ بھرہ برداری شده بود که با حضور فرماندار ارومیه افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha