۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۴۳
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85212494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت ۴۸ ایستگاه صلواتی و موکب در مسیر همدان-کرمانشاه

همدان - ایرنا - فرماندار همدان گفت: ۴۸ ایستگاه صلواتی و موکب برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی(ع) از پلیس راه همدان تا پلیس راه کرمانشاه جانمایی شده و به فعالیت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مخفی شامگاه یکشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان با اعلام این خبر افزود: با نصب علایم، سرعت کاه و سایر موارد ایمن‌سازی این مسیر در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: پارک خودروها در ورودی همدان و جورقان ضمن افزایش خطر تصادف، ترددها در این راه اصلی و شریانی را با مشکل مواجه کرده که نیاز است تا پلیس راهور به شکل ویژه در این نقاط حضور داشته باشد و به هدایت خودروها بپردازد.

فرماندار همدان افزود: شهرداری جورقان نیز باید تدابیر لازم را برای ساماندهی مغازه های موجود در حریم این راه اصلی در دستور کار داشته باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به حجم تردد زائران اربعین حسینی در این ایام استقرار عوامل پلیس راه در محدوده شهر جورقان ضروری است.

وی با بیان اینکه ️مدارس و آموزشگاه‌های خصوصی که با جانمایی نامناسب به ترافیک خیابان‌های اصلی دامن زده‌اند پس از بررسی های کارشناسی شده اخطار جابجایی گرفته اند،افزود: مجوز فعالیت این مدارس در مکان‌های فعلی تمدید نخواهد شد. ️

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: مصوبات شورای ترافیک شهرستان که به تصویب شورای همتا نیز رسیده است باید سریع‌تر اجرایی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha