ارتباط چهره به چهره وزیر صمت با مردم شهرک رضویه/برپایی میز ارتباطات مردمی در مسجد

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی یکشنبه شب با حضور در مسجد امام زمان(عج) شهرک رضویه به صورت چهره به چهره با مردم گفت وگو کردند.

به گزارش ایرنا، میز ارتباطات مردمی وزارت صمت در مسجد امام زمان(عج) شهرک رضویه که در محدوده جنوب شرقی شهر تهران و منطقه 15 قرار دارد در راستای پاسخگویی به سوالات مردمی و فعالان اقتصادی برپا شد.

عباس علی آبادی وزیر صمت بعد از نماز مغرب و عشا و پس از گفت و گوی صمیمی با مردم، پاسخگوی سوالات مردمی و فعالان اقتصادی به صورت چهره به چهره بود.

همچنین معاون های مختلف این وزارتخانه از جمله معاون صنایع عمومی، معاون هماهنگی محیط کسب و کار، معاون صنایع حمل و نقل، معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات، معاون تجارت و خدمات، معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی و رییس هیات عامل سازمان ایمیدرو پاسخگوی مراجعات مردمی بودند و درخواست های مردمی را ثبت و مورد بررسی قرار می دادند.

مشاوره و راهنمایی در حوزه تجارت، مشاوره در حوزه معدن و ارائه خدمات در حوزه شهرک های صنعتی از بخش های دیگر این میز ارتباطات مردمی وزارت صنعت، معدن و تجارت بود.

محمدعلی تیموری مدیرعامل سایپا نیز به سوالات مردمی در خصوص خودرو پاسخگو داد و درخواست های مردمی به صورت مکتوب به معاونت های مختلف ارجاع داده می شد.

مهمترین درخواست های مردمی و فعالان اقتصادی در این مسجد، بحث مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، زیرساخت های آب، برق و گاز، کمبود نقدینگی، تسهیلات و مباحث صادراتی بود که از سوی معاونت ها مورد پاسخگویی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha