۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85212813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره برداری از ۲۳ طرح عمران روستایی در "دلفان" 

۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱
کد خبر: 85212813
بهره برداری از ۲۳ طرح عمران روستایی در "دلفان" 

خرم آباد - ایرنا - همزمان با ششمین روز از هفته دولت، ۲۳ طرح عمران روستایی در بخش "خاوه" از توابع شهرستان "دلفان" آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بخشدار خاوه روز دوشنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها گفت: این طرح ها شامل جدول گذاری و هدایت آب های سطحی در ۲۰ روستا به طول سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و سه طرح زیرسازی معابر به طول ۱۵ هزار مترمربع در روستاهای ایرانشاهی، عبدالحسینی و علی آباد است.

به گفته "آزاد سلیمی" برای اجرای این طرح ها ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری ها هزینه شده است.

همزمان با هفته دولت بهره برداری از ۱۲۰ طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی، کشاوری و ورزشی در دلفان آغاز شده است همچنین در این هفته ۷۳۴ طرح خوداشتغالی و مشاغل خانگی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد برکت به بهره برداری می رسد که برای اجرای مجموع طرح ها بیش از یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

گازرسانی به ۱۳ روستا، افتتاح پایگاه اورژانس دمباغ، طرح گلخانه ای هیدروپونیک، اجرای ۴۵ طرح هادی روستایی، دبیرستان شبانه روزی شهرک امام (ره) و چهار طرح زمین مصنوعی از جمله این طرح ها هستند که در مجموع با بهره برداری از آنها ۷۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ۹۰۰ فرصت غیر مستقیم ایجاد می شود.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده که امسال در این هفته بهره برداری از یک هزار طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در لرستان آغاز شده است.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha