۲۱۷ پروژه عمرانی در بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد

یاسوج- ایرنا- ۲۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در بخش های مختلف امروز دوشنبه و در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان اجرایی استانی و محلی در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا،نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای گفت: با افتتاح این پروژه ها شاهد تحولات چشمگیری به لحاظ عمرانی و زیرساختی در بخش های مختلف شهرستان بویراحمد خواهیم بود.

مهدی روشنفکر روز دوشنبه در حاشیه آئین افتتاح پروژه هنرستان شبانه روزی برکت نخبگان عشایر سردار شهید سلیمانی، اظهار کرد: با وجود محدودیت های اعتباری، تحریم‌ها و کاستی ها اقدامات متولیات امر در افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها انقلابی و جهادی است.

وی افزود: این استان در بحث فضای آموزشی مشکلات زیادی دارد اما تلاش زیادی در دولت سیزدهم برای رفع این معضل شده است که بی نظیر بوده اند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگوندر مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مدرسه هنرستان شبانه روزی برکت نخبگان عشایر گنجه‌ای در کوتاه ترین زمان ممکن آماده شد.

روشنفکر اضافه کرد: این پروژه یکی از نیازهای اساسی فرزندان عشایر بود که کار به خوبی انجام گرفت.

وی از جمله پروژه های عمرانی افتتاحی و کلنگ زنی شهرستان بویراحمد در چهارمین روز از هفته دولت را شامل تخریب و بازسازی هنرستان شبانه‌روزی دخترانه یاسوج (واقع در گنجه‌ای بزرگ)، احداث پل رودخانه مهریان (پل دوم بنسنجان)، اجرای شبکه سیم به کابل خیابان‌های شاهد یاسوج، احداث سایت جدید فناوری، اجرای روکش آسفالت خیابان‌های امیرکبیر یاسوج، کارگاه تولید و بسته‌بندی قارچ در امیرآباد دشتروم، کارگاه تولید شوریجات و ترشیجات در امیرآباد دشتروم، احداث راه اصلی باغچه سادات - سرفاریاب - سه راهی سپیدار عنوان کرد.

روشنفکر همچنین در آیین افتتاح پروژه های امروز عملکرد مهدی مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد و خدمات ارزنده دولت سیزدهم را مثبت ،چشمگیر و رضایت بخش عنوان کرد و گفت: باید از مدیران جوان، جهادی و پای کار که شبانه روز در حال خدمت به مردم هستند قدردانی کرد.

پروژه های هفته دولت در بویراحمد امروز با حضور مهدی روشنفکر نماینده‌ مردم بویراحمد، دنا و مارگون، سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولان استانی و مدیران شهرستانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha