۱۰ هزار مترمربع از اراضی توکهور و هشتبندی میناب رفع تصرف شد

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: ۱۰ هزار و ۱۴۵ مترمربع از اراضی دولتی بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب با هدف حفظ حقوق عامه و صیانت از بیت المال به دستور رییس حوزه قضایی رفع تصرف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از دادگستری هرمزگان،‌ مجتبی قهرمانی روز دوشنبه با بیان اینکه اراضی رفع تصرف شده در روستای امیرآباد قرار داشته است، اظهار کرد: این زمین‌ها پس از استعلام از مراجع ذی صلاح و احراز نکردن مالکیت متصرفان با دستور قضایی و توسط یگان حفاظت بنیاد مسکن شهرستان میناب آزادسازی و به بیت المال بازگشت داده شد.

وی ادامه داد: تدابیر لازم با حضور رییس حوزه قضایی توکهور و هشتبندی در محل موردنظر، در خصوص تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و اعاده این زمین‌ها به دولت اتخاد شد و اقدام‌های پیشگیرانه به منظور جلوگیری از تصرف مجدد آن‌ها صورت گرفت.

رییس کل دادگستری هرمزگان اضافه کرد: همه دستگاه‌ها باید به صورت جدی و با تمام توان برای پاسداری و حفاظت از اراضی ملی و دولتی تلاش کنند و مجموعه دادگستری نیز در این امر به آن‌ها کمک خواهد کرد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: اهتمام دستگاه‌های دولتی به مواردی نظیر تثبیت مالکیت‌ها، طرح به موقع دعاوی، ارائه دفاعیات مستدل و مستندسازی از دلایل و موارد ادعایی به منظور تسریع در برخورد قانونی با متجاوزان و افراد سودجو راهگشا خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha